Ravnarr //grupa Growi Bohaterowie » [ Big Boss (exp. 68711 / 82200) lvl 18 ]0 kudos
Nie taki detal. Jak już wspomniane zostało w tekście, wjazd tego magicznego wehikułu potrafi wywrócić wyścig do góry nogami. Wprowadzenie go w grze wprowadzi dodatkowy element ryzyka i taktyki, o realizmie nie wspominając.
Podejrzewam że i tak będzie można go włączyć/wyłączyć w opcjach. Mam nadzieję że w tym roku F1 będzie grą przynajmniej dobrą, nie taką skleconą na szybko.
dabi132 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Lord Sith (exp. 13610 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Nareszcie... Jak dla mnie to obowiązkowy element który powinien być w grze traktującej o F1. Wprowadzi on napewno konieczność zmiany taktyki podczas wyścigu w razie jakiegoś wypadku tak więc bardzo dobrze, że Codemasters postanowiło umieścić go w swojej produkcji
Ciekawe czy będzie wyjeżdżał po naszej kraksie, czy losowo przy innych
Wiem głupie pytanie. Ale wracając do tematu no to na pewno doda to realizmu... Miejmy nadzieję, że modernizacja gry na tym się nie zakończy
dabi132 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Lord Sith (exp. 13610 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Tylko jeśli dobrze pamiętam to w F1 2010 było mało kraks bolidów sterowanych przez sztuczną inteligencję podczas wyścigów. Musieli by to w jakiś sposób zmienić.