Resonance of Fate to jRPG przygotowany przez studio Tri-Ace. Akcja przenosi nas do potężnej metropolii Burzel, która w całości kontrolowana jest przez potężny, monoteistyczny kościół, kontrolujący wszelkie poczynania i decyzje szarych mieszkańców. Wcielamy się w postać młodego najemnika Zephyra, który wraz z byłym żołnierzem Vashronem oraz tajemniczą kobietą, nazywaną Test Subject No. 20 (uciekinierka z tajnego labolatorium) opowiada się po stronie płacącej najwięcej. Nikt, ze zwykłych mieszkańców Burzel nie wie, co znajduje się w świecie zewnętrznym, poza murami miasta. Dodatkowo dużą rolę odgrywa ekologia, mająca znaczny wpływ na naszych bohaterów.
Podróżujemy, obserwując rozgrywkę z perspektywy trzeciej osoby. Natomiast tryb walk został zaprojektowany całkiem inaczej niż inne gry tego typu - twórcy połączyli walkę turową, rodem z serii Final Fantasy, oraz bitwy rozgrywane w czasie rzeczywistym (Star Ocean). Nasi podopieczni uzbrojeni są głównie w bronie palne - pistolety, karabiny czy strzelby. W trakcie potyczek kierujemy tylko jedną z trzech dostępnych postaci - pozostałym wydajemy jedynie rozkazy i programujemy ich zachowanie przed bitwą.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler