The King of Fighters 2003 (PS2) - okladka

The King of Fighters 2003 (PS2)

Premiera:
28 października 2004
Premiera PL:
brak danych
Platformy:
Gatunek:
Bijatyka / Zręcznościowa
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
brak danych
Strona:
brak danych

ObserwujMam (0)Gram (0)Ukończone (0)Kupię (0)

Opis The King of Fighters 2003 (PS2)
PabloMG @ 15:35 02.03.2014
Paweł "PabloMG"

Śr. długość gry: nie podano

+ czaswięcej

The King of Fighters 2003 to gra z gatunku bijatyk wyprodukowana przez SNK Playmore na automaty, Neo Geo i konsole stacjonarne. Produkcja powstała w dziesiątą rocznicę serii i jako pierwsza wprowadziła możliwości zmian zawodników podczas pojedynku. Wersje na PlayStation 2 i Xboksa zostały wydane w Ameryce jako pakiet dwa w jednym razem z KOF 2002.

Format walk drużynowy 3 na 3 jest został użyty po raz kolejny. Tytuł korzysta z systemu Multi-Shift, który pozwala graczom na zmianę postaci podczas walki. Jest to możliwe wtedy, kiedy na ekranie pojawia się komunikat "Change OK", wyświetlany powyżej paska energii. Gracz może wtedy wykonać Quick Shift i natychmiast zmienić wojownika lub przeprowadzić atak na przeciwnika (Switch-Off).

The King of Fighters 2003 wprowadziło także Tactical Leader System, w którym jeden z członków zespołu jest oznaczony jako przywódca i ma dostęp do dodatkowych ataków (Leader Super Special Move). Zazwyczaj wymaga to paska energii na poziome drugim.

Podobnie jak w poprzedniej grze z serii, pasek energii może pomieścić do trzech poziomów, ale w przeciwieństwie do niej, gracz rozpoczyna walkę z pełnym poziomem mocy na trzecim levelu. Gdy zespół straci jednego z członków drużyny, maksymalna ilość energii jest zwiększana o jeden, wyrównując tym samym szanse w pojedynku.


Wkład w encyklopedię mieli:   PabloMG,
PEGI: Od 12 lat
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPabloMG   @   13:03, 06.08.2014
KoF 2003 w wersjia na PS2 dostał dziwne zmiany w prorównaniu do wersji z Neo Geo, paleta kolorów jest za ciemna co gorsza areny 2d zostały ząstopione 3d (chodzi o tła a nie poruszanie) i to zupełnie nie pasuje, dodatkowo brakuje fajnych bonusów jakieg dostał KoF XI w wersji na PS2.