Wizardry 2: The Knight of Diamonds to druga część kultowej serii RPG. Tym razem przenosimy się do miasta Llyngamyn. Ponownie dowodzimy sześcioosobową drużyną bohaterów. Po pokonaniu Werdny i zdobyciu amuletu wracamy do Trebora. W nagrodę zostajemy wcieleni do jego elitarnej gwardii. Niestety jednak po krótkim czasie nasz władca pochłonięty przez moc amuletu oszalał i popełnił samobójstwo. Na dodatek niedługo po jego śmierci pojawił się inny czarnoksiężnik – Davelpus. Szturmem wdarł się na zamek, zabił całą rodzinę królewską i ogłosił się królem.
Mimo potęgi Davelpusa został on pokonany. Jednak podczas walk zaginęła mityczna zbroja o wdzięcznej nazwie Knight of Diamonds. Ponadto Gnilda, opiekunka miasta, odebrała mieszkańcom Llyngamyn swoją magiczną laskę, i ogłosiła że tylko prawdziwy czempion może ją odzyskać. Oczywiście tym czempionem będziesz Ty. Pierwszym zadaniem naszej drużyny jest odnalezienie tytułowej zbroi.
Wizardry 2 nie pozwala stworzyć nowej drużyny, należy użyć starej, z wcześniejszej części. Ponadto autorzy proponują, aby w ogóle nie próbować gry bohaterami poniżej 13 poziomu. Oprawa graficzna nie zmieniła się ani trochę.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler