W osiemnastowiecznej Europie szerzy się plaga zła. Siły Szatana przybrały materialne kształty i rozpoczęły krwawą krucjatę w imię Innej Wiary. Stary kontynent okrył się mrokiem, a rozpacz i trwoga stały się chlebem powszednim. Rzym jako ostatni ocalały bastion wiary postanawia wysłać przeciw siłom zła zakon Inkwizytorów, a raczej jedynego ocalałego z nich... Ciebie.
Inquisitor: Księga Samaela to przerażający i niebezpiecznie wciągający horror, który zapewni Ci wiele niezapomnianych przeżyć, koszmarnych snów i bezsennych nocy.
System rozgrywki został zrealizowany całkowicie w założeniach First Person Perspective. Inquisitor: Księga Samaela to przede wszystkim survival horror z rozwiniętymi elementami gatunku shooter.
Środowisko świata gry jest bogate w najnowsze technologie graficzne oraz rozwinięte mechanizmy logiki i fizyki, które nie pozwolą na przewidywalność fabuły i niejednokrotnie wciągną Inkwizytora w niebezpieczne zasadzki, zmuszające Ciebie do rozwiązywania mrocznych zagadek nieraz wykraczających poza świat materialny.
Przed Tobą stanie wiele wyborów, które ukształtują twoją postać i rozwiną najczęściej stosowane przez Ciebie metody walki ze złem. Oprócz broni palnej, miotaczy czosnku, granatów oślepiających, ciężkiej broni maszynowej strzelającej gradem srebrnych kul, miotaczy ognia i karabinów snajperskich będziesz dysponował pełnym wachlarzem magii i czarów pomocnych w sprowadzaniu zbłąkanych dusz na właściwą drogę bez użycia przemocy.
Cechy gry:
- System dwuręcznej obsługi broni;
- Zaawansowany system fizyki;
- 72 kombinacje używanej broni;
- Dwa zakończenia uwarunkowane prowadzeniem rozgrywki;
- Rozwój cech postaci i umiejętności używania broni;
- Dodatkowy tryb deadmatch po przejściu gry.
Wkład w encyklopedię mieli: TheCerbis,
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler