Atrox (PC) - okladka

Atrox (PC)

Premiera:
24 maja 2002
Premiera PL:
29 lipca 2003
Platformy:
Gatunek:
Strategiczna
Język:
Polski
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (1)Gram (0)Ukończone (1)Kupię (0)

Opis Atrox (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: nie podano

+ czaswięcej

Taktyka i strategia, atak i kontratak... Czy domyślacie się już o jaką grę chodzi? Dodam tylko, że jest to jeden z najlepszych i najciekawszych RTS'ów w historii elektronicznej rozrywki. Produkt, który - na Zachodzie - podbił serca wielu graczy i przez długi czas nie schodził z list przebojów. Co to za gra? Atrox oczywiście! A jeśli dodam, że jest to godny następca StarCraft'a i że pojawi się w Polsce w listopadzie? Skarbonki w dłoń i marsz do najbliższego sklepu z grami! Godzina zero zbliża się wielkimi krokami...

W roku 2334 doktor Norman prowadził tajny eksperyment, znany pod kryptonimem „Operacja Anioł”. Jego celem było rozdzielenie dobra i zła, które istnieje w ludzkim umyśle, niby dwie twarze. W wyniku błędu narodziły się bliźnięta, Biały i Czarny Anioł, a każde z nich stanowiło wcielenie jednej ze stron natury ludzkiej. Doktor Norman odkrył, że oba anioły potrafią zmieniać się w inne stworzenia, mające niekoniecznie pokojowe zamiary. Czarny Anioł zabił swego twórcę i rozpoczął polowanie na Białego Anioła.

Niczego nie podejrzewający rząd rozpoczął badania nad humanoidalnymi cyborgami. Dzięki mikrochipom wszczepionym do mózgu, miały one tysiąckrotnie przewyższać zdolności ludzi.

INTELION
W ciągu 300 lat na Ziemi doszło do dramatycznych zmian. Wszystko kontrolował i nadzorował centralny komputer. Genialny chłopak o imieniu Buraman, który ogłosił siebie ostatnim przywódcą Ziemi w roku federalnym 323, sprzeciwił się rządowi. Buraman jako pierwszy dostrzegł zagrożenia niesione przez mechaniczną cywilizację i przepowiedział rychły koniec cywilizacji. Republika Federalna, w obawie przed rosnącą potęgą stronników Buramana, postanowiła wygnać ich w kosmos. Buraman, potomek Białego Anioła i ludzkiej kobiety, wybudował miasto na planecie EOL SHA. Ludzie Buramana stworzyli własną cywilizację, opartą na potędze duchowej, a nie na sile mechanicznej, cywilizację o nazwie INTELION.

CREATESE'OWIE
W roku federalnym 563 pojawił się nowy problem – nieznany wirus zaatakował komputer centralny. Jego twórcą był Czarny Anioł, od 500 lat uważany za zmarłego. Wirus dostał się do umysłów ludzi żyjących w wirtualnej przestrzeni i wywołał wojnę. Wojsko federalne zostało starte z powierzchni Ziemi. Tylko nielicznym udało się uciec w Regiony Polarne. W ciągu 3 lat Deltowie podporządkowali sobie całą planetę i nazwali siebie "CREATESE’AMI".

HOMINIANIE
Ostatnie istoty ludzkie na Ziemi, HOMINIANIE, manipulowali sobą jak cyborgami, aby uniknąć komputerowego zagrożenia ze strony Deltów. Hominianie wykorzystali swą szansę, kiedy CREATESE’OWIE i INTELIANIE walczyli ze sobą, i uciekli do innej przestrzeni, pozostawiając w Regionach Polarnych zaledwie garstkę żołnierzy.

WOJNA ATROX
Deltowie odkryli, że Buraman, który 500 lat temu przewidział chaos na Ziemi, był potomkiem Białego Anioła. Kiedy odnaleźli potomków Buramana zamieszkujących miasto Colduran na planecie EOL SHA, wysłali tam swe floty. Okazało się jednak, że dziwna magnetyczna fala otaczająca Colduran osłabia ich moc.

INTELIANIE, którym udało się pokonać CREATESE’ÓW, zdecydowali się powrócić na Ziemię.

CREATESE’OWIE odkryli zmutowane genetycznie stworzenie, które pozwoliło im wydostać się z obszarów, na których żyli. Zabezpieczyli w ten sposób swój najsłabszy punkt i zaczęli atakować planetę 003 Deltów, stanowiącą główne źródło minerału Calosoid w przestrzeni zewnętrznej, gdzie znajdowali się też INTELIANIE. Równocześnie HOMINIANIE, prowadzący wojnę partyzancką w Regionach Polarnych, zaczęli wspólnie z innymi HOMINIANAMI w kosmosie atakować CREATESE’ÓW.

Pomiędzy INTELIANAMI, CREATESE’AMI a HOMINIANAMI rozpoczęła się ostateczna bitwa – „WOJNA ATROX”.

Cechy charakterystyczne gry:
- Tryb wieloosobowy, max. 8 graczy.
- Unikalne trzy rasy i charakterystyczne jednostki dla każdej z nich.
- System doskonalenia postaci.
- Ludzki interfejs technologiczny.


Wkład w encyklopedię mieli:   gregory16mix,
PEGI: Od 12 latZawiera przemoc
Screeny z Atrox (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosziarnisty1   @   19:15, 08.06.2011
Bardzo fajna gra szkoda że tak pominięta jednak reklama robi swoje