Kohan: Immortal Sovereigns (PC) - okladka

Kohan: Immortal Sovereigns (PC)

Premiera:
15 marca 2001
Premiera PL:
23 października 2001
Platformy:
Gatunek:
Strategiczna
Język:
Producent:
Wydawca:
Strona:

ObserwujMam (2)Gram (0)Ukończone (0)Kupię (2)

Opis Kohan: Immortal Sovereigns (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: nie podano

+ czaswięcej

Kohan - Immortal Sovereigns jest strategią fantasy rozgrywaną w czasie rzeczywistym. Akcja gry umieszczona została w mistycznym świecie Khaldun, a gracz wciela się w rolę jednego z Kohan'ów - nieśmiertelnych wybrańców. Kiedyś władali oni całą potęgą świata ale ich kultura i społeczność została zniszczona przez potężne kataklizmy. Nieśmiertelność uratowała ich przed całkowitą zagładą i pomału zaczęli odbudowywać swoją potęgę. Gracz musi doprowadzić do przywrócenia ich dawnej chwały, rozwiązać zagadkę zagłady i stawić czoła nadciągającemu przeznaczeniu.

Aby stworzyć potężne królestwo, grając w Kohan'a trzeba łączyć ze sobą wojskowe i ekonomiczne umiejętności - strategie, taktykę i zarządzanie zasobami. Duży nacisk w grze położony został na zarządzanie budowaniem i dostawami na potrzeby wojska. Armia, aby być skuteczną i niepokonaną, musi być nie tylko sprawnie dowodzona ale też szybko i dobrze zaopatrywana. Odkrywanie sekretów świata Khaldun oraz historii Kohan'ów również jest bardzo ważne - znajomość przeszłości może pomóc lepiej przygotować się na to co czeka w przyszłości.

Historię Kohan'ów gracz pozna w trybie kampanii. W Kohan'ie dostępny jest trening podstawowy, trening zaawansowany, pełna kampania oraz gra dla maksymalnie 8 graczy przez Internet lub sieć lokalną (LAN). Do gry dołączony będzie również edytor map z automatycznym generatorem pozwalający użytkownikom tworzyć lub zmieniać mapy - dzięki temu gra nigdy się nie skończy.

Kohan to:

* Gracz może stworzyć własne grupy jednostek - kompanie.
* Ponad 40 różnych jednostek może być łączonych ze sobą, co daje tysiące kombinacji różnych kompanii - jest to bardzo ważna funkcja w grze.
* Różne formacje zmieniają wartość bojową, zasięg widzenia, strefę kontroli, możliwości ruchu, a nawet morale całej kompanii.
* Kompanie sterowane są tak jak pojedyncze jednostki w innych grach co znacznie zmniejsza ilość "kliknięć" myszką potrzebnych do wykonania danego zadania.
* Jednostki w każdej kompanii same sobą zarządzają, ustawiają i atakują kierowani swoją własną, sztuczną inteligencją (AI).
* Morale - może spadać podczas walki i kiedy giną inne jednostki w kompanii. Może to powodować bunt i dezercję podczas walki. Gracz traci wówczas możliwość sterowania nimi na jakiś czas.
* Dostawy - jeżeli gracz prowadzi walkę zbyt daleko od swoich budynków zaopatrzeniowych, mogą one strącić możliwość leczenia i uzupełniania oddziałów.
* Teren - może zwalniać ruchy kompanii, dostarczać lepszych możliwości obrony lub odwrotnie.
* Inne koncepcje to między innymi: wyczerpanie, strefa kontroli, zasięg widzenia, formacje i skuteczność kompanii.
* Każda jednostka i budynek ma nie tylko koszt budowy ale również utrzymania.
* Gracze mają wiele możliwości I dróg do osiągnięcia celu.
* Aby osiągnąć sukces trzeba planować z wyprzedzeniem, tworzyć strategie i zajmować się wieloma aspektami rozgrywki jednocześnie.
* W Kohan'a grać możne do 8 graczy (ludzi lub komputerowych).
* Wiele ustawień umożliwia dokładne przystosowanie gry wieloosobowej do upodobań wszystkich graczy.
* Wysoka rozdzielczość (do 1024x768), 16-bit kolor.
* Rozmywanie krawędzi (anti-aliasing)jednostek, budynków i czarów.
* Potężne żyjące własnym życiem tereny.
* Każda jednostka ma ponad 400 klatek animacji tworzących płynne i naturalne ruchy.
* Wiele jednostek ma więcej niż jeden rodzajów ataków i umiejętności.

PEGI: Od 12 latZawiera przemoc
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?