Tom Clancy\'s Rainbow Six: Vegas 2 (PC)
Wygląda na to, że najmniejszym zmianom poddana zostanie sfera graficzna Vegas 2, który podobnie jak jego młodszy brat, hulał będzie na Uneal Engine 3. Może to i dobrze, bo od premiery poprzedniego R6 minęło już trochę czasu i fani taktycznych shooterów mogą być raczej spokojni o wymagania sprzętowe, które nie powinny jakoś specjalnie znacząco odbiegać od tych z poprzedniej odsłony serii. Programiści z Montrealu popracowali co nieco nad interakcją gracza z otoczeniem, w związku z czym znacznie większa liczba przedmiotów martwych będzie od teraz podatna na zniszczenie. Standardowo już, obiecano poprawę algorytmów sterujących wirtualnymi terrorystami, przez co walka z natrętami przysporzy nam zapewne jeszcze więcej kłopotów.
Zbliżającą się wielkimi krokami kolejną odsłonę serii Rainbow Six na pewno nie można nazwać tytułem rewolucyjnym, aczkolwiek jak ktoś już gdzieś kiedyś powiedział: „Po co rewolucjonizować coś, co już jest znakomite”. Panowie programiści z Montrealu nieco podrasowali stare dobre Vegas, dodając kilka całkiem interesujących rozwiązań i splatając dwa tytuły w jedną zazębiającą się fabularnie całość. Nie pozostaje nam więc już nic innego, jak czekać na pecetową premierę gry, która na sklepowych półkach pojawi się końcem marca bieżącego roku.
Tutaj wystarczą w zasadzie jedynie dwa słowa: Ubisoft Montreal. To Ci panowie odtworzyli potęgę Księcia Persji, to oni stworzyli Assassin’s Creed, to spod ich rąk wyszedł Splinter Cell. Świetne Vegas wzbogacone zostało o otwarte lokacje, rozbudowany system zdobywania doświadczenia, udoskonalony tryb kooperacji, dwa nowe tryby multi i wiele innych pomniejszych pierdółek. Czy można chcieć czegoś więcej ? Czekamy z niecierpliwością.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler