Star Wars: Outlaws otrzyma ray-tracing oraz wsparcie dla DLSS 3 na komputerach osobistych
Studio Massive Entertainment przygotowuje się do premiery Star Wars: Outlaws, a my otrzymaliśmy właśnie interesujące informacje na temat wydania dla blaszaków.
Ubisoft ma na najbliższe miesiące całkiem ciekawie wyglądający lineup gier, a jednym z najbardziej obiecujących projektów jest Star Wars: Outlaws. Właśnie na jego temat pojawiły się w sieci nowe informacje, a ich źródłem jest firma NVIDIA. Spółka ujawniła, że Star Wars: Outlaws korzystać będzie z DLSS 3, ray-tracingu oraz NVIDIA Reflex - wszystko po to, by wydanie przeznaczone dla blaszaków było naprawdę porywające wizualnie.
"Tu, w Massive Entertainment, budowanie światów jest w naszym DNA, a czy można inaczej zaprezentować nasze umiejętności, niż tworząc pierwszą w historii grę Star Wars z otwartym światem", powiedział dyrektor techniczny studia, Tobias Carlsson. "Wypełnionym lokacjami z zewnętrznych rubieży, zarówno znanymi, jak i nowymi, które gracze będą w stanie eksplorować, jak nigdy wcześniej. DLSS 3 daje nam wydajność, dzięki której możemy wprowadzić naszą wizję w życie i przygotować dodatkowe funkcje związane z ray-tracingiem, podnoszące imersję towarzyszącą przygodom Kay Vess oraz Nixa".
Twórcy przygotowali przy okazji nowy zwiastun pokazujący jakość oprawy wizualnej w komputerowym porcie Star Wars: Outlaws. Widnieje ona oczywiście poniżej. Jeśli chodzi o samą grę, jej premiera odbędzie się jeszcze w tym roku, a grać będziemy na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Konkretnego terminu na razie niestety nie znamy.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler