Black Myth: Wukong na PC skorzysta z path tracingu oraz DLSS 3
Deweloperzy Black Myth: Wukong postanowili skorzystać z możliwości najnowszych kart firmy NVIDIA i dlatego w grze zobaczymy DLSS 3 oraz zaawansowany ray-tracing.
Black Myth: Wukong to prawdopodobnie jedna z najlepiej wyglądających gier soulslike w historii. Nie mieliśmy przyjemności sprawdzić jej jeszcze osobiście, ale z wszelkich materiałów ukazujących rozgrywkę wynika, że otrzymamy naprawdę dopieszczony projekt. Szczególnie efektownie prezentować będzie się prawdopodobnie wariant przeznaczony dla komputerów osobistych.
Twórcy Black Myth: Wukong postanowili na potrzeby wariantu dla blaszaków wykorzystać możliwości najnowszych kart graficznych firmy NVIDIA, dzięki czemu w projekcie ujrzymy m.in. path-tracing (prawdziwy i zaawansowany ray-tracing), a także wsparcie dla DLSS 3, które podniesie wydajność projektu na nieco słabszych komputerach. Ray tracing spożytkowany zostanie do tego, by przygotować sugestywną globalną illuminację, cienie, efekty pogodowe i więcej.
"Włączenie pełnego ray-tracingu w Black Myth: Wukong oznacza pełne szczegółów efekty pogodowe oraz detale wyniesione na wyższy poziom", wyjaśnia NVIDIA. "Odbicia w wodzie odnoszą się do wszystkich szczegółów dookoła. Zachowanie wody dodatkowo wpłynie na refrakcję oraz refleksy światła. Globalna illuminacja z wykorzystaniem ray-tracingu wewnątrz i na zewnątrz jest odwzorowana idealnie co do piksela, zaciemniając obszary, w których światła nie ma i rozświetlając te, do których światło dociera po odbiciu od innych powierzchni".
Poniżej możecie zobaczyć jak Black Myth: Wukong wyglądać będzie na PC oraz kartach GeForce RTX 40 od firmy NVIDIA. Ogólnie tytuł zadebiutuje też na PS5 oraz Xboksach Series X|S, a jego datę premiery zaplanowano na 20 sierpnia.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler