Reżyserka Avowed twierdzi, że w pełni pacyfistyczne podejście jest niemożliwe
Gracze będą mogli jednak korzystać z rozmaitych opcji dialogowych, by rozwiązywać problemy w Avowed bez konfrontacji.
Kilka dni temu na naszych łamach pojawiła się wiadomość zawierająca prezentację Avowed, a od tamtej pory regularnie pojawiają się nowe informacje na jego temat. Tym razem reżyserka projektu, Carrie Patel, zdradziła w trakcie wywiadu, że podczas rozgrywki niemożliwe będzie zrealizowanie w pełni pacyfistycznego przejścia.
"To nie jest gra, w której możliwe będzie czysto pacyfistyczne przejście", powiedziała Patel w rozmowie dla PC Gamera, po czym dodała, że często jednak będziemy w stanie korzystać z różnych narzędzi, by rozwiązać napotkany problem. Może to być rozwiązanie siłowe albo dyplomatyczne. "Gracze mogą liczyć na rozwiązania i okazje do korzystania z dialogów, a także reaktywności osób, które poznali wcześniej lub którym pomogli wcześniej". Będzie też możliwość korzystania ze skradania, ale skupiamy się przede wszystkim na walce.
Mimo że walka będzie istotna w Avowed, nie będziemy ograniczać się do pojedynczej ścieżki progresji. Będziemy mogli podążać wieloma ścieżkami w każdym z dostępnych w grze środowisk.
"Nie planujemy jednej liniowej ścieżki, którą gracze będą podążać. Próbujemy brać pod uwagę wiele miejsc, w których mogą przebywać oraz wiele punktów zainteresowania, które mogą znaleźć oraz które mogą widzieć stamtąd".
Datę premiery Avowed zaplanowano na końcówkę bieżącego roku, a grać będziemy wyłącznie na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox Series X|S. Konkretnego terminu na razie nie znamy.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler