Twórcy pokazują jakie zmiany wprowadzili w Tomb Raider I-III Remastered względem oryginałów
Tomb Raider I-III Remastered będzie przerobioną, usprawnioną wersją oryginalnej wersji sprzed lat.
Aspyr szczegółowo opisało, w jaki sposób zaktualizowana została oryginalna trylogia Tomb Raider w wydaniu na nowoczesne platformy. Na blogu PlayStation twórcy omówili, jak nadali „świeży wygląd i styl” pierwszym trzem podróżniczym przygodom Lary Croft.
"Mieliśmy mocne przekonanie, że rozgrywka w Tomb Raider I, II i III jest ponadczasowa, a dzięki wykorzystaniu istniejącego kodu źródłowego każdy skok, sekret, wróg i zagadka były dokładnie takie, jakie zaprojektował oryginalny zespół programistów" - powiedział Chris Bashaar, dyrektor ds. produktu w Aspyr.
Twórcy jednak wprowadzili szereg poprawek, które mogą usprawnić obcowanie z tymi kultowymi projektami. Gracze mogą przełączać się pomiędzy dwoma schematami sterowania: oryginalnym w stylu czołgu z gry na PlayStation oraz zmodernizowanym opartym na epoce Legend, Anniversary oraz Underworld.
Aspyr wprowadziło także pasek zdrowia dla bossów, co ma sprawić, że trudniejsze starcia będą mniej frustrujące, a przedmioty w grze, jak apteczki i amunicja, są teraz wyświetlane w 3D zamiast 2D. Co ciekawe w wersjach gry na PlayStation jest ponad 200 trofeów do zdobycia.
Aktualizacje grafiki obejmują efekty świetlne działające w czasie rzeczywistym, możliwość przełączania między oryginalną i nowoczesną grafiką w dowolnym momencie rozgrywki, a także nowe modele, środowiska i wrogów. Poniżej możecie rzucić okiem na kilka grafik z Tomb Raider I-III Remastered.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler