Starfield w końcu dostanie oficjalne wsparcie DLSS
Technika skalowania obrazu od NVIDIA w końcu oficjalnie w Starfield - wprowadzi ją najnowszy patch.
Gra Starfield oficjalnie została wyprodukowana przy współpracy z AMD, więc z tego powodu tytuł wspierał w dniu premiery jedynie FSR - czyli technologię skalowania obrazu od Czerwonych.
Okazało się jednak, że wprowadzenie obsługi konkurencyjnego DLSS nie jest niczym przesadnie trudnym i poradził sobie z tym jeden z modderów. Teraz NVIDIA DLSS zostanie oficjalnie dodane do gry przez Bethesde.
Jak donosi Bethesda na platformie X, najnowszy patch do Starfield doda do gry obsługę DLSS wraz z Frame Generation. Pojawi się także funkcja HDR oraz poprawki optymalizacji i inne usprawnienia. Wspomniane ficzery początkowo będą dostępne jednak w ramach testów Beta na platformie Steam. Jeśli wszystko będzie ok, to wkrótce zostaną udostępnione pozostałym graczom.
Starfield debiutowało 6 września 2023 roku, z miejsca stając się olbrzymim sukcesem. Jak donosi Bethesda, w ciągu 3 tygodni od premiery w grę zagrało przeszło 10 mln graczy. Warto mieć jednak na uwadze, że tytuł dostępny był od premiery w usłudze Game Pass, więc zapewne spora część graczy to użytkownicy abonamentu.
Z drugiej jednak strony, usługa SteamSpy pokazuje, że tytuł w swojej bibliotece na Steam posiada od 5 do 10 mln graczy - czyli przynajmniej 5 mln osób kupiło grę na Steam. Doliczając do tego zapewne jeszcze większe cyfry z wydań konsolowych, możemy w ciemno zakładać, że Starfield sprzedało się fenomenalnie. Czy zasłużenie? Cóż, według nas nie do końca.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler