Cities: Skylines II - twórcy publikują poradnik, jak radzić sobie z premierowymi błędami

Twórcy Cities Skylines 2 przygotowali oficjalny przewodnik w związku z poważnymi problemami z wydajnością gry.

@ 25.10.2023, 11:39
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc

Cities: Skylines II - twórcy publikują poradnik, jak radzić sobie z premierowymi błędami

Długo oczekiwana gra Cities Skylines II jest już dostępna i można się nią cieszyć, mimo że premiera nie obroniła się przed błędami. Aby pomóc rozwiązać rozmaite problemy z wydajnością, deweloper udostępnił oficjalny przewodnik, który pozwoli nam dobrać ustawienia graficzne i dopasować je do wymagań sprzętowych. Proponowane przez twórców w poradniku parametry znajdziecie poniżej:

  • Rozdzielczość ekranu – 1920x1280 (60 Hz);
  • Tryb wyświetlania – Pełny ekran w oknie;
  •  VSync – włączony;
  •  Tryb kursora w grze – wolny;
  •  Tryb głębi ostrości – wyłączony;
  •  Globalna jakość grafiki – niestandardowa;
  •  Jakość skali rozdzielczości dynamicznej – wyłączona;
  •  Jakość antyaliasingu – niska;
  •  Ustawienie jakości chmur – średnie;
  •  Ustawienia jakości mgły – włączone;
  •  Ustawienia jakości wolumetrycznej – wyłączone;
  •  Jakość okluzji otoczenia – średnia;
  •  Globalna jakość oświetlenia – średnia;
  •  Jakość odbić – średnia;
  •  Rozmycie ruchu – wyłączone;
  •  Jakość cieni – średnia;
  •  Ustawienia jakości terenu – średnie;
  •  Ustawienia jakości wody – średnie;
  •  Poziom szczegółowości – bardzo niski;
  •  Jakość animacji – średnia.

Oprócz wszystkich powyższych ustawień, deweloper omówił także wirtualne teksturowanie, wyjaśniają że technologia ta „bardziej efektywnie wykorzystuje pamięć wideo w odniesieniu do tekstur” oraz w czasie, gdy gra przetwarza tekstury, budynki mogą stać się ciemne lub mogą pojawiać się inne artefakty graficzne. W zależności od komputera czas renderowania kompilacji może się różnić, ale nie powinien przekraczać minuty.

Tytuł będzie naprawiany na bieżąco i za jakiś czas błędy i potknięcia okresu premierowego zostaną wyeliminowane. Na razie nie zostało jednak nic innego, jak czekać na kolejne patche.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?