Cities: Skylines II - twórcy publikują poradnik, jak radzić sobie z premierowymi błędami
Twórcy Cities Skylines 2 przygotowali oficjalny przewodnik w związku z poważnymi problemami z wydajnością gry.
Długo oczekiwana gra Cities Skylines II jest już dostępna i można się nią cieszyć, mimo że premiera nie obroniła się przed błędami. Aby pomóc rozwiązać rozmaite problemy z wydajnością, deweloper udostępnił oficjalny przewodnik, który pozwoli nam dobrać ustawienia graficzne i dopasować je do wymagań sprzętowych. Proponowane przez twórców w poradniku parametry znajdziecie poniżej:
- Rozdzielczość ekranu – 1920x1280 (60 Hz);
- Tryb wyświetlania – Pełny ekran w oknie;
- VSync – włączony;
- Tryb kursora w grze – wolny;
- Tryb głębi ostrości – wyłączony;
- Globalna jakość grafiki – niestandardowa;
- Jakość skali rozdzielczości dynamicznej – wyłączona;
- Jakość antyaliasingu – niska;
- Ustawienie jakości chmur – średnie;
- Ustawienia jakości mgły – włączone;
- Ustawienia jakości wolumetrycznej – wyłączone;
- Jakość okluzji otoczenia – średnia;
- Globalna jakość oświetlenia – średnia;
- Jakość odbić – średnia;
- Rozmycie ruchu – wyłączone;
- Jakość cieni – średnia;
- Ustawienia jakości terenu – średnie;
- Ustawienia jakości wody – średnie;
- Poziom szczegółowości – bardzo niski;
- Jakość animacji – średnia.
Oprócz wszystkich powyższych ustawień, deweloper omówił także wirtualne teksturowanie, wyjaśniają że technologia ta „bardziej efektywnie wykorzystuje pamięć wideo w odniesieniu do tekstur” oraz w czasie, gdy gra przetwarza tekstury, budynki mogą stać się ciemne lub mogą pojawiać się inne artefakty graficzne. W zależności od komputera czas renderowania kompilacji może się różnić, ale nie powinien przekraczać minuty.
Tytuł będzie naprawiany na bieżąco i za jakiś czas błędy i potknięcia okresu premierowego zostaną wyeliminowane. Na razie nie zostało jednak nic innego, jak czekać na kolejne patche.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler