Destiny 2 - fani mają dość tego, jak Bungie rozwija grę

Wielu graczy uznało, że to koniec Destiny 2. Istnieją też obawy o to, jak traktowane będzie Marathon.

@ 06.08.2023, 11:46
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one, ps5, xbox x/s

Destiny 2 - fani mają dość tego, jak Bungie rozwija grę

Społeczność graczy zrzeszona dookoła gry Destiny 2 nie jest zadowolona z tego, jak Bungie rozwija swoje przedsięwzięcie. Mimo że Bungie obiecywało wcześniej, że sezon 22. zawartości wprowadzi do gry treści związane z trybem PvP, ostatecznie zdecydowano się z tego zrezygnować. Deweloperzy skupiają się nadal na PvE oraz maksymalnej monetyzacji swojego projektu.

Sezon 22. dla Destiny 2 miał ożywić rozgrywkę PvP, ale Bungie wyjaśniło niedawno, że nie będzie przeznaczać środków na rozwój tego elementu. Przekieruje je natomiast do dodatkowej zawartości PvE, na co fani nie zareagowali zbyt dobrze. Zaczęli bowiem wytykać deweloperom to, że zarabiają mnóstwo na Destiny 2 ponieważ jest ono typowym "pay-to-win". Podejście tego typu byłoby niemożliwe w przypadku zawartości PvP, ale w PvE jest często stosowane. Gracze, którzy płacą mają po prostu łatwiej.

Innym powodem niezadowolenia fanów jest śmierć trybu Gambit. Gracze spodziewali się, że w 22. sezonie otrzyma on dodatkową zawartość, ale Bungie twierdzi, że zaangażowanie graczy nie wzrośnie ze względu na aktualizację trybu Gambit. Dowodem na to mają być liczby, jakie zauważono po premierze dodatku Królowa Wiedźma, który wprowadził sporo zmian do wspomnianego modelu zabawy. Gambit straciło wówczas całkowicie na znaczeniu.

Gracze wytknęli Bungie również brak nowego pancerza dla rytualnych playlist (Vanguard, Crucible, Gambit) w ramach aktualizacji Upadek Światła. Rytualne pancerze było częścią każdego DLC, ale w przypadku Upadku Światła studio uznało, że nie będzie pancerza przygotowywać, bo wcześniejszy zestaw nie cieszył się popularnością wśród społeczności. Jeden z graczy uznał wytłumaczenie dewelopera za idiotyczne, szczególnie gdy weźmiemy pod uwagę, że płatych pancerzy nie brakuje i są one wypuszczane regularnie.

"Mówicie mi, że oni nie potrafią zrobić pancerza za rytualne aktywności, ale potrafią regularnie upychać sklep nową zawartością? Gracze nie nosili poprzedniego rytualnego pancerza, bo wyglądał gówniasto, LMFAO".

"Jeśli taka jest przyszłość Destiny 2, nie spodziewajcie się niczego innego w przypadku Marathon. Nastroje społeczne są najniższe od dawna, a mimo to jeszcze je obniżają. Activision nie było problemem. Bungie nim jest".

Destiny 2 to gra free-to-play, opracowana przez Bungie. Jej premiera miała miejsce w 2017 roku, choć początkowo konieczne było jej zakupienie. Darmowa wersja zadebiutowała 1 października 2019 roku. Rok później projekt pojawił się na konsolach obecnej generacji. Jeśli rozważacie granie w niego, koniecznie zerknijcie na wymagania.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?