W Alan Wake II nie będzie rozczłonkowywania, choć twórcy nie stronią od przemocy
Studio Remedy Entertainment wyjaśnia swoje wcześniejsze wypowiedzi na temat tego, jak budowany jest w Alan Wake II klimat horroru.
Alan Wake II będzie horrorem z krwi i kości - tak przynajmniej twierdzą deweloperzy ze studia Remedy Entertainment. Ekipa nie zamierza nas jednak straszyć potworami wyskakującymi z szaf, tudzież przesadnie brutalnymi ujęciami, charakterystycznymi dla The Callisto Protocol. Dla Remedy najważniejsza jest atmosfera, choć nie oznacza to, że nie będzie też brutalności.
Szef wizualnych efektów specjalnych, Johannes Richter, rozmawiał niedawno z redakcją magazynu PLAY, a podczas wywiadu powiedział, że w Alan Wake II nie będzie rozczłonkowywania - w żadnej postaci.
"Nie stosujemy rozczłonkowywania... Alan Wake II ma elementy tzw. body horroru, ale skupiamy się głównie na powodującej dreszcze atmosferze oraz psychologicznej grozie", powiedział Richter, a następnie dodał, że przygotowanie rozczłonkowywania byłoby "naprawdę trudne" w silniku Northlight, z którego korzysta gra.
Więcej informacji na temat Alan Wake II dostępnych będziemy mieć dla Was niebawem. Pamiętajcie też, że premiera projektu studia Remedy Entertainment zaplanowana została na 17 października, a grać będziemy wówczas na PC, PS5 oraz Xboksach Series X|S. Gra będzie dystrybuowana wyłącznie w formie elektronicznej. Nie będzie wydania pudełkowego.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler