Dark Passenger - studio założone przez byłych deweloperów CDPR - przygotowuje grę w czasach Feudalnej Japonii

Ekipa chce nas porwać dynamicznym systemem walki oraz rozbudowanym światem. Plusem ma być też oprawa przygotowana na Unreal Engine 5.

@ 28.07.2022, 14:03
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5, xbox x/s

Dark Passenger - studio założone przez byłych deweloperów CDPR - przygotowuje grę w czasach Feudalnej Japonii

Jakiś czas temu ze studia CD Projekt RED odeszła grupa deweloperów. Założyła ona własną firmę zwaną Dark Passenger i przygotowuje debiutancki projekt. Chodzi o tytuł nastawiony na rozgrywki wieloosobowe, którego akcja toczy się w Feudalnej Japonii.

Dark Passenger ma swoją siedzibę w Warszawie. Składa się ono z osób, które wcześniej pracowały między innymi przy Wiedźmin 3: Dziki Gon oraz Cyberpunk 2077. Celem studia jest "tworzenie ekscytujących, porywających doświadczeń i opowieści", a debiutancka gra opisywana jest jako "wciągający, mroczny świat pełen sekretów, nietypowych postaci oraz konfliktów".

Przedsięwzięcie Dark Passenger jest w tym momencie we wczesnej fazie produkcji. Powstaje ono na silniku Unreal Engine, a jeśli chodzi o założenia rozgrywki, w centrum ma być multiplayer typu PvPvE, czyli gracze będą walczyć nie tylko między sobą ale także z postaciami kontrolowanymi przez sztuczną inteligencję. Wcielamy się tu w wojowników ninja (shinobi oraz kunoichi).

"Podróżując po tych mrocznych ziemiach, postaci graczy będą skakać po dachach miast, chować się pod podłogami wiejskich chatek, wspinać się na pagody oraz skradać się pośród świątyń i kapliczek", czytamy w opisie gry. "Wertykalny kształt terenu otworzy niekończące się możliwości dla nich, jeśli chodzi o poruszanie się, a zmieniająca się pogoda zaskoczy ich nagłymi opadami, mocnymi wiatrami oraz mgłami".

Kluczowe elementy nowej gry to rozbudowana kustomizacja, angażująca progresja, różne klasy i archetypy postaci, a także nacisk na szybkie poruszanie się oraz walkę. W trakcie potyczek skorzystać mamy z wielu rodzajów broni, jak katany, noże do rzucania, gwiazdki, tanto i wiele więcej.

Nowa gra nie ma jeszcze daty premiery, ale powstaje ona z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Więcej na jej temat znajdziecie na stronie studia.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?