Marco Saletta, szef włoskiego oddziału Sony, twierdzi, że podstawą sukcesu korporacji są gry ekskluzywne

Istotna jest oczywiście również wszelka zawartość popremierowa.

@ 13.03.2019, 09:50
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

Marco Saletta, szef włoskiego oddziału Sony, twierdzi, że podstawą sukcesu korporacji są gry ekskluzywne

Sony od zawsze stawia na gry ekskluzywne dla swoich konsol z rodziny PlayStation. Nie inaczej jest w trakcie bieżącej generacji urządzenia i tak samo powinno być w przyszłości. Potwierdza to szef włoskiego oddziału korporacji, Marco Saletta, w rozmowie z Twinfinite.

"Były trendy, które wspomagały rozwijanie się platformy przez lata: tytuły ekskluzywne, nad którymi bez przerwy pracujemy pokazują, że tędy droga", powiedział Saletta. "Ekskluzywna zawartość to dodatkowe wsparcie. Myślę, że wciąż mamy kilka lat przed nami i PS4, będziemy pracować zarówno nad tym, aby zaangażować społeczność już posiadającą konsolę, jak i nad tym, by zaprosić nowych konsumentów do naszego świata".

Saletta zareagował również na pytanie dotyczące tego, czy gry dla jednego gracza radzą sobie lepiej od tych dedykowanych współzawodnictwu sieciowemu. Z jego wypowiedzi wynika - co nie jest zaskoczeniem - że oba typy zabawy sprawdzają się dobrze na PS4.

"Ponownie najważniejsza jest zawartość: mamy udane premiery pokroju God of War oraz Spider-Man we Włoszech w zeszłym roku, które są grami singlowymi. Mogę jednak powiedzieć, że zaangażowanie w gry pokroju FIFA albo Fortnite również jest wysokie w stosunku do innych europejskich krajów. Dla nas najważniejsza jest zawartość".

Patrząc na portfolio Sony nie sposób nie dostrzec, że panujący obecnie trend winien w kolejnych miesiącach i latach się utrzymywać. Powinno to przynieść korzyści zarówno dla korporacji, jak i graczy.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
1 kudosdabi132   @   12:41, 13.03.2019
Ma rację. Mówienie, że robienie gier singlowych jest nieopłacalne czy bez sensu jest lekceważeniem graczy. Jak pokazują przykłady God of War czy Spider-Man'a, klienci wciąż chcą takich produkcji. Takiemu EA czy Activision po prostu nie chce się robić gier single, bo ciężko jest stworzyć wciągającą fabułę. Dlatego tworzą gry do grania po sieci z mikrotransakcjami. Mam nadzieję, że i w kolejnej generacji Sony mocno postawi na tytuły ekskluzywne i nie spocznie na laurach.
1 kudosshuwar   @   14:23, 13.03.2019
A już myślałem, że powiedział, że sukces jest tylko przy ocenzurowanych grach bez damskich tyłeczków Uśmiech