Marco Saletta, szef włoskiego oddziału Sony, twierdzi, że podstawą sukcesu korporacji są gry ekskluzywne
Istotna jest oczywiście również wszelka zawartość popremierowa.
Sony od zawsze stawia na gry ekskluzywne dla swoich konsol z rodziny PlayStation. Nie inaczej jest w trakcie bieżącej generacji urządzenia i tak samo powinno być w przyszłości. Potwierdza to szef włoskiego oddziału korporacji, Marco Saletta, w rozmowie z Twinfinite.
"Były trendy, które wspomagały rozwijanie się platformy przez lata: tytuły ekskluzywne, nad którymi bez przerwy pracujemy pokazują, że tędy droga", powiedział Saletta. "Ekskluzywna zawartość to dodatkowe wsparcie. Myślę, że wciąż mamy kilka lat przed nami i PS4, będziemy pracować zarówno nad tym, aby zaangażować społeczność już posiadającą konsolę, jak i nad tym, by zaprosić nowych konsumentów do naszego świata".
Saletta zareagował również na pytanie dotyczące tego, czy gry dla jednego gracza radzą sobie lepiej od tych dedykowanych współzawodnictwu sieciowemu. Z jego wypowiedzi wynika - co nie jest zaskoczeniem - że oba typy zabawy sprawdzają się dobrze na PS4.
"Ponownie najważniejsza jest zawartość: mamy udane premiery pokroju God of War oraz Spider-Man we Włoszech w zeszłym roku, które są grami singlowymi. Mogę jednak powiedzieć, że zaangażowanie w gry pokroju FIFA albo Fortnite również jest wysokie w stosunku do innych europejskich krajów. Dla nas najważniejsza jest zawartość".
Patrząc na portfolio Sony nie sposób nie dostrzec, że panujący obecnie trend winien w kolejnych miesiącach i latach się utrzymywać. Powinno to przynieść korzyści zarówno dla korporacji, jak i graczy.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler