Marco Saletta, szef włoskiego oddziału Sony, twierdzi, że podstawą sukcesu korporacji są gry ekskluzywne

Istotna jest oczywiście również wszelka zawartość popremierowa.

bigboy177 @ 09:50 13.03.2019
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

Sony od zawsze stawia na gry ekskluzywne dla swoich konsol z rodziny PlayStation. Nie inaczej jest w trakcie bieżącej generacji urządzenia i tak samo powinno być w przyszłości. Potwierdza to szef włoskiego oddziału korporacji, Marco Saletta, w rozmowie z Twinfinite.

"Były trendy, które wspomagały rozwijanie się platformy przez lata: tytuły ekskluzywne, nad którymi bez przerwy pracujemy pokazują, że tędy droga", powiedział Saletta. "Ekskluzywna zawartość to dodatkowe wsparcie. Myślę, że wciąż mamy kilka lat przed nami i PS4, będziemy pracować zarówno nad tym, aby zaangażować społeczność już posiadającą konsolę, jak i nad tym, by zaprosić nowych konsumentów do naszego świata".

Saletta zareagował również na pytanie dotyczące tego, czy gry dla jednego gracza radzą sobie lepiej od tych dedykowanych współzawodnictwu sieciowemu. Z jego wypowiedzi wynika - co nie jest zaskoczeniem - że oba typy zabawy sprawdzają się dobrze na PS4.

"Ponownie najważniejsza jest zawartość: mamy udane premiery pokroju God of War oraz Spider-Man we Włoszech w zeszłym roku, które są grami singlowymi. Mogę jednak powiedzieć, że zaangażowanie w gry pokroju FIFA albo Fortnite również jest wysokie w stosunku do innych europejskich krajów. Dla nas najważniejsza jest zawartość".

Patrząc na portfolio Sony nie sposób nie dostrzec, że panujący obecnie trend winien w kolejnych miesiącach i latach się utrzymywać. Powinno to przynieść korzyści zarówno dla korporacji, jak i graczy.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
1 kudosdabi132   @   12:41, 13.03.2019
Ma rację. Mówienie, że robienie gier singlowych jest nieopłacalne czy bez sensu jest lekceważeniem graczy. Jak pokazują przykłady God of War czy Spider-Man'a, klienci wciąż chcą takich produkcji. Takiemu EA czy Activision po prostu nie chce się robić gier single, bo ciężko jest stworzyć wciągającą fabułę. Dlatego tworzą gry do grania po sieci z mikrotransakcjami. Mam nadzieję, że i w kolejnej generacji Sony mocno postawi na tytuły ekskluzywne i nie spocznie na laurach.
1 kudosshuwar   @   14:23, 13.03.2019
A już myślałem, że powiedział, że sukces jest tylko przy ocenzurowanych grach bez damskich tyłeczków Uśmiech