Death Stranding - o grze wiemy niewiele ze względu na media społecznościowe

Deweloper projektu nie chce, aby gracze wiedzieli wszystko przed premierą.

@ 01.07.2018, 11:47
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

Death Stranding - o grze wiemy niewiele ze względu na media społecznościowe

Death Stranding zapowiedziano ponad 2 lata temu. Mimo że minęło już sporo czasu od pierwszego zwiastuna ukazującego przedsięwzięcie, na jego temat wciąż nie wiemy zbyt wiele. Dlaczego? Sprawę postanowił nakreślić Hideo Kojima.

Kojima rozmawiał ostatnio z redakcją portalu Variety, a w trakcie konwersacji powiedział, że nie zdradza zbyt wiele o Death Stranding ze względu na media społecznościowe. Uważa, że zbyt mocno wpływają one na ludzi, chce żeby każdy jego projekt sprawdził samodzielnie.

"W dzisiejszych czasach ludzie chcą natychmiastowych odpowiedzi, ale nie tylko odpowiedzi, chcą też wiedzieć co czuć. To jest dobre, tamto jest złe. To jest gra, którą powinienem lubić. To jest gra, której nie powinienem lubić. Chcą odpowiedzi dotyczących tego, co powinni myśleć".

Twórca Death Stranding nie zamierza nikomu nadmienionych odpowiedzi podawać. Chce, aby każdy znalazł je samodzielnie. Odpowiedzi nie są dla Kojimy najważniejsze. Najważniejsza jest droga do nich prowadząca.

Death Stranding zadebiutuje wyłącznie na PlayStation 4. Daty premiery niestety wciąż nie ujawniono.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   07:35, 02.07.2018
Co jednak nie przeszkadza Hideo dzielić się czasem jakimiś małymi wskazówkami właśnie poprzez Twitter Puszcza oko W każdym razie wolę grę poznawać na własną rękę, a Kojima i tym razem nie poda wszystkiego na tacy, więc będzie pewnie co analizować podczas odkrywania meandrów Death Stranding.
0 kudosTheCerbis   @   13:28, 02.07.2018
Podoba mi się takie podejście.
0 kudosdabi132   @   17:04, 02.07.2018
Może i coś w tym jest. Dzięki takiemu podejściu gracze nie będą sobie kreować wizji gry, fabuły w niej zawartej i mechanik. Nie będzie też płaczu, że to było na gameplay'u przedpremierowym a już w finalnym produkcie tego nie otrzymaliśmy.
0 kudosguy_fawkes   @   08:41, 03.07.2018
Płacz pewnie będzie, bo gros ludzi znowu przejdzie całość po łebkach i nie dotrze do wielu ciekawych rzeczy, jak to było choćby w ostatnim MGS-ie. Liczę na kolejne twisty fabularne i gromkie "Znowu mu się udało!" na sam koniec.
0 kudosIgI123   @   00:47, 06.07.2018
Jak ktoś będzie chciał sobie coś zaspoilerować to i tak to zrobi. Gdy na jakąś produkcję jestem naprawdę napalony nie sprawia mi wielkiej trudności unikanie o niej informacji, które mogą popsuć czekające w niej niespodzianki.
Dodaj Odpowiedź