God of War - reżyser gry odpowiada na krytykę ze strony graczy
Graczom nie podobają się zmiany zaproponowane przez deweloperów.
Mające zadebiutować niebawem God of War dość znacząco różni się od pierwowzoru, który ograć mogliśmy na PlayStation 2. Z tego względu gracze krytycznie podeszli do przedsięwzięcia, narzekając na zmiany oraz odejście od założeń sagi. Na zarzuty postanowił odpowiedzieć reżyser gry, Cory Barlog.
Barlog, rozmawiając z redakcją portalu Kotaku, wspomniał, że ludzie bezsensownie krytykują zanim samodzielnie sprawdzą z czym mają do czynienia. Poprosił też wszystkich zainteresowanych aby poczekali i dali projektowi szansę - do premiery pozostało bowiem już tylko 2 tygodnie.
"Wiem, że wielu ludzi mówi: Gra jest całkiem inna. Zmieniają wiele rzeczy. Hashtag Nie mój God of War. Hashtag Anuluje mój pre-order... Ale myślę, że trzeba najpierw zagrać".
"Mocno ograniczaliśmy informacje oraz to, co pokazujemy albowiem to część mojej paranoi. Chcę, aby ludzie doświadczyli całej gry. Wszyscy, którzy robili tę grę - albo solidna część ekipy - byli częścią God of War od początku. Nic się nie zmieniło cynicznie, albo pod naciskami, albo tak po prostu. Wszyscy włożyliśmy serce i duszę w tę grę, a DNA marki wciąż płynie w jej żyłach".
Premiera God of War zaplanowana została na 20 kwietnia bieżącego roku, wyłącznie na PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler