W Sea of Thieves nie będzie skrzynek

Twórcy nie odrzucają natomiast mikrotransakcji.

@ 13.02.2018, 18:41
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, xbox one

W Sea of Thieves nie będzie skrzynek

Sea of Thieves zadebiutuje już 20 marca bieżącego roku. Jeśli zamierzacie się produkcją zainteresować, powinna ucieszyć Was wiadomość pochodząca od dyrektora projektu. Mike Chapman potwierdził bowiem ostatnio, że w Sea of Thieves nie będzie żadnych skrzynek, ani innych rozwiązań przypominających - choćby częściowo - hazard.

Chapman rozmawiał z ekipą portalu PCGamer. Podczas wywiadu przyznał, że najnowsze przedsięwzięcie studia Rare zaoferuje prawdopodobnie mikrotransakcje (choć to jeszcze nie jest pewne), nie ma natomiast mowy o żadnych skrzynkach. Mikrotransakcje będą oparte na przedmiotach kosmetycznych.

"Nigdy nie będziemy mieć żadnej formy hazardu w Sea of Thieves", powiedział deweloper, po czym dodał, że nie ma również szans na to, aby w projekcie zagościły przedmioty ułatwiające wygrywanie. Jeśli twórcy zdecydują się na mikrotransakcje, najpierw rozważą co przypadnie do gustu graczom. Nikogo nie chcą na nic naciągać.

Kończąc przypomnę, że nieco wcześniej pisaliśmy o wymaganiach Sea of Thieves. Znajdziecie je zarówno w poprzedniej wiadomości, jak i naszej encyklopedii. W sekcji poświęconej wymaganiom sprzętowym. Gra dostępna będzie nie tylko na PC, ale także na Xboksie One.


Sprawdź także:
Sea of Thieves

Sea of Thieves

Premiera: 20 marca 2018
XBOX ONE, PC, PS5, XBOX X/S

Sea of Thieves to przygodowa gra akcji od studia Rare - autorów m.in. Banjo-Kazooie oraz Viva Pinata. Produkcja skupia się na pirackich przygodach, które przeżywamy razem...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   15:13, 14.02.2018
Miło, że ktoś nie idzie za ostatnimi trendami.
0 kudosTheCerbis   @   15:50, 14.02.2018
Mikrotransakcje na pewno dadzą. To biznes, w grach multi aż grzech nie umieścić takich rozwiązań.