Call of Duty: WWII - Activision namówiło dewelopera do powrotu do drugiej wojny światowej
Studio Sledgehammer Games miało pierwotnie nieco inny plan.
Wygląda na to, że Call of Duty: WWII nie było pierwszym pomysłem studia Sledgehammer odpowiedzialnego za powstanie tejże gry. Pierwotnie deweloperzy zamierzali opracować Call of Duty: Advanced Warfare 2, ale szefostwo wydawcy, firmy Activision, zasugerowało coś innego.
Amerykańska korporacja świadoma była tego, że gracze coraz bardziej chcą powrócić do czasów drugiej wojny światowej. Z tego względu zdecydowano się przekonać Sledgehammer Games, aby zasiadło do Call of Duty: WW2. Opowiadał o tym szef Activision, Eric Hirshberg, w wywiadzie dla redakcji Newsweeka.
"Wiedzieliśmy, że zostaną historykami, że poradzą sobie z tym i przygotują coś autentycznego. Że poświęcą temu mnóstwo uwagi. Wiedzieliśmy, że uda im się uchwycić niewiarygodną skalę drugiej wojny światowej", powiedział Hirshberg.
"Co uwielbiam w tej grze, to że to produkcja dla każdego, kto chce powrócić do korzeni, do surowego militarnego doświadczenia, z którego słynie Call of Duty. Ta gra zapewnia to z nawiązką".
Hirshberg nie zdradził oczywiście gdzie konkretnie zabierze nas kolejna odsłona cyklu, przyznając jedynie, że jest "wiele sprawdzonych okresów oraz obszarów, którymi można się zabawić". Przyszłoroczna wersja Call of Duty powstaje w studiu Treyarch, które ostatnio przygotowało Black Ops 3.
Call of Duty: WWII miało swoją premierę w zeszłym tygodniu. Dostępne jest na PC, PS4 oraz Xboksach One. Jeśli zamierzacie nabyć wersję przeznaczoną dla komputerów osobistych, koniecznie rzućcie okiem na jej wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler