Ghost Recon: Wildlands - NVIDIA chwali się swoimi technologiami

PeCetowa wersja na detalach ultra robi wrażenie.

@ 03.03.2017, 21:36
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Ghost Recon: Wildlands - NVIDIA chwali się swoimi technologiami

Firma NVIDIA opublikowała materiał wideo poświęcony technologiom zastosowanym w Ghost Recon: Wildlands - oczywiście mowa o edycji na blaszaki. Na poniższym materiale możemy zobaczyć, jakie bonusy graficzne przynosi dany ficzer. 

Trzeba przyznać, że wersja PC na detalach ultra wygląda naprawdę ładnie. Wolumetryczne oświetlenie, zaawansowane cienie czy tekstury wysokiej rozdzielczości robią robotę. Gorzej jest natomiast, gdy zjedziemy z detalami, do powiedzmy średnich. Moje wrażenia z bety są takie, że gra przy średnich ustawieniach wygląda przeciętnie, a miejscami nawet brzydko, przy wciąż wysokim zapotrzebowaniu na zasoby sprzętu. Jest to więc zupełne przeciwieństwo chociażby Watch_Dogs 2, gdzie mieliśmy niezłą optymalizację i do tego świetny wygląd gry, nawet przy zjechaniu z detali. 

Jeżeli nic względem bety się nie zmieni, to Wildlands będzie wyglądać ładnie, ale głównie dla posiadaczy naprawdę mocnego sprzętu. Warto jednak poczekać na premierę z wydaniem ostatecznego osądu.

Premiera Ghost Recon: Wildlands już 7 marca, na PC i konsolach PS4 i XOne.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   07:04, 04.03.2017
Generalnie wygląda ślicznie. Ale mam zastrzeżenia co do trawy. Niby wygląda bardzo realistycznie, ale już jej ruch w trakcie chodzenia po niej... już tak naturalnie nie wygląda.