Zerknijmy na ogromną mapę z Horizon: Zero Dawn

Wyciekła mapa zbliżającego się hitu od Guerilla Games.

@ 14.02.2017, 10:09
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
ps4

Zerknijmy na ogromną mapę z Horizon: Zero Dawn

Od premiery Horizon: Zero Dawn dzieli nas już tylko kilka tygodni, a Sony regularnie podsyca atmosferę wokół produkcji. Były trailery, były gameplaye, a teraz możemy rzucić okiem na mapę gry.

Co prawda została ona opublikowana najwyraźniej bez zgody japońskiej korporacji, a przynajmniej nie była to zgoda oficjalna... ale co się stało to się nie odstanie, więc mniejsza z tym. W każdym razie mapę widzicie wyżej i na jej podstawie możemy mieć pewność, że świat w Horizon: Zero Dawn będzie ogromny i zróżnicowany.

Od potężnych, gęstych lasów, po pokryte śniegiem góry czy niedostępne pustynie. Nie brakuje również obszarów wodnych, w tym przypadku sporych rozmiarów jeziora, znajdującego się w skalnej dolinie. Tereny to jednak dość niedostępne i słabo zamieszkane przez człowieka, co potwierdza obecność tylko jednego większego miasta na całej mapie (nie zabraknie zaś wielu mniejszych osad).

W każdym razie, z tej perspektywy wygląda to naprawdę świetnie i nie pozostaje nam nic innego, jak wyczekiwać 1 marca, kiedy gra zadebiutuje na sklepowych półkach. Jedynie na PlayStation 4.


Sprawdź także:
Horizon: Zero Dawn

Horizon: Zero Dawn

Premiera: 28 lutego 2017
PS4, PC

Horizon: Zero Dawn to zupełnie nowa marka od studia Guerilla Games odpowiedzialnego za serię Killzone. Projekt został oficjalnie zapowiedziany podczas targów E3 2015, kie...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   10:39, 14.02.2017
No mapa spora... ale to samo przychodzi do głowy, co odnośnie Andromedy. Duży, otwarty świat, nie zawsze się to udaje. Ciekawe jak wyszło w tym przypadku.
0 kudospetrucci109   @   11:00, 14.02.2017
W Skyrim też był duży otwarty świat... Było dużo miejsca na wianie nudą...
0 kudosshuwar   @   11:54, 14.02.2017
Skyrim był chyba pierwowzorem i w nim Bethesda dała radę dzięki ciekawej eksploracji, craftingowi itp...
0 kudospetrucci109   @   11:59, 14.02.2017
Bethesda dała radę w Skyrimie przez pierwsze 2-3 godziny. Potem jechałem już tylko główny wątek, żeby skończyć jak najszybciej tą męczarnię. A na końcu głównego wątku czekało chyba najbardziej rozczarowujące zakończenie jakie kiedykolwiek widziałem.
0 kudosmrPack   @   15:39, 14.02.2017
Mapę można było już i tak wstępnie zobaczyć na unboxingu edycji kolekcjonerskiej z figurką Thunderjawa. Na pewno zaletą tego świata będzie jego różnorodność, a ładnych widoków do podziwiania nie powinno zabraknąć.
0 kudosJackieR3   @   17:59, 14.02.2017
Ile trzeba czasu poświęcić żeby taki ogromny świat poznać ,pewno dziesiątki godzin.Dla kogoś to na pewno zaleta że gra może przyciągnąć na długo a mnie przestaje ciągnąć do tego typu gier.Raz że czasu szkoda a dwa że wątek fabularny jaki by nie był dobry zaczyna się rozmywać.Grając w Skyrima w końcu zapomniałem jaki jest ten główny wątek ,świat tam niby pięknie wykreowany ale bez teleportów ani rusz ,grałbym pewno do dzisiaj .Korzystając zaś z tych teleportów pozbawiałem się możliwości dokładniejszego poznania tego świata.Dla mnie idealną wielkość miało Uniwersum np.Gothica ,nie za duże ,nie za małe w sam raz żeby eksplorować i dokładnie je poznać.
0 kudosshuwar   @   07:50, 15.02.2017
Bo czasami nachodzi nas ochota poszwendać się bez większego celu, jak w Skyrim. Jednak w moim przypadku częściej wybieram gry z dobrą fabułą, a te z otwartym światem rzadko taką miewają.
0 kudosLucas-AT   @   08:21, 15.02.2017
Skyrim nie jest grą, dla kogoś kto szuka fabuły. Jest grą dla wędrowców poszukujących sekretów.

Wiedźmin 3 i GTA V to przykłady gier, gdzie dobrą fabułę udało się połączyć z dopracowanym i szczegółowym otwartym światem.
0 kudosshuwar   @   08:37, 15.02.2017
O właśnie GTA V - w ogóle nie czuję tego, że świat jest taki gigantyczny, otwarty, a mimo to fabuła jest dynamiczna. A trzeba pamiętać, że w GTA nie ma szybkiej podróży.
0 kudosLucas-AT   @   08:55, 15.02.2017
Świat w GTA V nie jest jakiś gigantyczny. Jest umiarkowany, a jego siłą jest duża różnorodność przypadająca na metr kwadratowy (każdy budynek, ulica itp. inne). Dlatego chce się go zwiedzać. W Skyrim wiele jaskiń np. się powtarza i po jakimś czasie mogą zacząć nużyć. Taki Just Cause to copy & paste, dlatego gra mnie odrzuca na wejściu.
0 kudosshuwar   @   08:59, 15.02.2017
Nie zgodzę się... uważam, że GTAV ma ogromną mapę. Ale fakt, że każdy fragment mapy jest zaprojektowany z takim pietyzmem, że aż miło popatrzeć, zatrzymać się, pooglądać.
Dodaj Odpowiedź