E3 '16: God of War działa obecnie z prędkością 30 klatek na sekundę
Twórcy przyznali, że najnowszy God of War śmiga z prędkością 30 fpsów, ale do premiery może się jeszcze dużo zmienić.
Materiał ukazujący rozgrywkę w God of War, który zadebiutował podczas konferencji Sony na targach E3 był niezwykle efektowny, zarówno pod względem wykonania, jak i założeń. Jeśli jeszcze go nie widzieliście, to koniecznie zerknijcie. Jeśli jesteście po seansie czytajcie dalej.
Jak się właśnie dowiedzieliśmy, film o którym mowa nie prezentuje finalnej jakości gry. Działa ona na nim z płynnością 30 klatek na sekundę, ale w chwili obecnej nie wiadomo jaką płynność uda się uzyskać w finalnej produkcji. Chodzi oczywiście o standardową wersję konsoli PlayStation 4, a nie PlayStation 4 Neo, potwierdzone przez Sony kilka dni temu. Temat nakreślił Rob Davis, główny projektant poziomów.
Nie zdradził niestety żadnych innych konkretów. Powiedział jedynie, że zarówno prezentacja na głównej scenie, jak i ta za zamkniętymi drzwiami, przygotowana dla dziennikarzy, działała na standardowej wersji PlayStation 4 z płynnością 30 fpsów. Do premiery jeszcze jednak dużo czasu, a w związku z tym sporo może ulec zmianie.
Więcej na temat nowego God of War znajdziecie w ramach naszej encyklopedii.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler