Gran Turismo Sport bez dynamicznej pogody i progresji dnia
Dyrektor serii Gran Turismo potwierdził, że najnowsza jej odsłona, o podtytule Sport, nie będzie posiadać dynamicznej pogody i progresji dnia.
Gran Turismo było niegdyś symbolem realistycznych wirtualnych wyścigów. Wzorem do naśladowania dla innych deweloperów. W ostatnim czasie seria jednak lekko przygasła, a najnowsza, planowana na bieżący rok odsłona, Gran Turismo Sport, to wciąż wielka niewiadoma.
Mimo wielu niejasności, właśnie dowidzieliśmy się, że Gran Turismo Sport nie będzie posiadało dynamicznej pogody oraz progresji dnia i nocy w trakcie przejazdu. Choć oba systemy były w odsłonach poprzednich wykorzystane jedynie częściowo, tym razem nie znajdziemy ich w ogóle. Jest to najpewniej wynikiem problemów z płynnością, jakie miało Gran Turismo 6. Twórcy, zamiast próbować je od razu obchodzić, woleli skupić się na ogólnej jakości gry.
Temat nakreślił dyrektor serii, Kazunori Yamauchi, rozmawiając z ekipą GTPlanet.
"Zdecydowaliśmy się nie mieć zmian w trakcie wyścigu, aby podnieść płynność animacji oraz jakość obrazu", wyjaśnił deweloper. "Użytkownik będzie mógł to ustawić wkraczając do wyścigu. Nadal więc będziesz mógł korzystać z wyścigów w nocy, za dnia, o wschodzie, zachodzie i tak dalej".
Dla jednych może to być spory problem, innym nie powinno przeszkadzać. A jak Wy się zapatrujecie na dynamicznie zmieniające się warunki w trakcie przejazdu? Dajcie znać w komentarzach.
Premiera Gran Turismo Sport zaplanowana została na dzień 18 listopada. Tytuł dostępny będzie wyłącznie na PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler