[UPDATE] Lista zmian w aktualizacji 1.20 dla Wiedźmin 3: Dziki Gon
Firma CD Projekt RED opublikowała potężną listę zmian, jakie wprowadzi aktualizacja 1.20 dla Wiedźmin 3: Dziki Gon.
Premiera ostatniego dodatku dla Wiedźmin 3: Dziki Gon, czyli Krew i Wino, odbędzie się już jutro. Deweloperzy, opracowując nową zawartość, postanowili przy okazji załatać podstawową. Aktualizacja 1.20 dla Wiedźmin 3: Dziki Gon jest naprawdę obszerna.
Z najważniejszych zmian warto wspomnieć o książce zatytułowanej "Cudowny przewodnik po gwincie", mającej za zadanie pomóc graczowi w znalezieniu wszystkich brakujących kart do Gwinta. Wyświetli ich listę, a także informacje o tym, gdzie mniej więcej są one dostępne. Dzięki temu uzupełnimy talię oraz zdobędziemy osiągnięcie z tym związane. Inna istotna nowość to opcja włączenia skalowania wrogów, a także wyłączenia automatycznego wyciągania i chowania miecza, odpowiednio, przed i po walce z przeciwnikiem.
Oprócz wcześniej niedostępnych opcji, update wprowadza także liczne zmiany i usprawnienia, dzięki czemu zarówno podstawka, jak i dwa dedykowane dla niej dodatki działać będą znacznie lepiej. Może wreszcie znikną też problemy wiedźmińskimi pancerzami, których questy nie zawsze działają tak, jak powinny.
Pełną listę zmian znajdziecie w tym miejscu (w formie pliku PDF). Waszej uwadze polecam też naszą recenzję Krew i Wino.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler