Dark Souls III - równowaga działa tak, jak powinna, twierdzi deweloper

Statystyka równowagi w Dark Souls III działa inaczej niż w poprzednich dwóch odsłonach. Gracze zaczęli się więc obawiać, że nie działa w ogóle.

@ 12.05.2016, 14:17
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Dark Souls III - równowaga działa tak, jak powinna, twierdzi deweloper

Od premiery Dark Souls III gracze zastanawiali się czy, ewentualnie jak, działa statystyka równowagi, która zdawała się być wyłączona. Jeden z bardziej zagorzałych fanów znalazł nawet opcję w plikach konfiguracyjnych, pozwalającą aktywować wcześniejszy sposób funkcjonowania tegoż atrybutu. Jak się jednak okazuje, wszystko jest w należytym porządku.

Równowaga to bardzo istotny współczynnik. W poprzednich odsłonach serii określał on podatność prowadzonego bohatera na bycie oszołomionym, tudzież na stabilność wyprowadzanych ciosów. Jeśli mieliśmy wojownika o dużej równowadze, oponenci mieli znaczne problemy z wybiciem go z rytmu i zablokowaniem serii uderzeń. W Dark Souls III działa to inaczej, a według wielu nie działa w ogóle.

Głos w sprawie zabrał wydawca, Bandai Namco, wysyłając do redakcji serwisu Kotaku oświadczenie, z którego wynika, że równowaga funkcjonuje tak, jak chciał tego producent. Statystyka ta jest teraz stosowana losowo, a w związku z tym, nie zawsze można ją zauważyć i wynikło niepotrzebne zamieszanie.

"Statystyka równowagi działa tak, jak zaplanowano i nie jest wyłączona, jak uważają niektórzy fani. Statystyka działa inaczej niż w poprzednich grach i jest bardziej sytuacyjna, co najprawdopodobniej jest powodem zamieszania".

Miło wiedzieć, że równowaga ma znaczenie. Wypadałoby jednak wyjaśnić co znaczy "sytuacyjna". Albo deweloper coś ukrywa albo z jakiegoś powodu gracze nie są w stanie w żadem sposób określić funkcjonowanie atrybutu. Jakkolwiek by było, być może wkrótce wszystko się wyjaśni, a wówczas nie omieszkamy Was o tym poinformować. Zarówno w ramach newsa, jak i za sprawą naszego rozbudowanego, aczkolwiek wciąż powstającego, poradnika do Dark Souls III.


Sprawdź także:
Dark Souls III

Dark Souls III

Premiera: 12 kwietnia 2016
PC, PS4, XBOX ONE

Dark Souls III to kolejna odsłona słynnej serii, opracowanej przez studio From Software. Twórcy nie wprowadzają w niej żadnych rewolucyjnych zmian, pozostając przy sprawd...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?