Star Wars: Battlefront rozeszło się już prawdopodobnie w nakładzie 13 milionów egzemplarzy - twierdzą analitycy

Analitycy badający rynek growy doszli do wniosku, że Star Wars: Battlefront rozeszło się już prawdopodobnie w liczbie przekraczającej 13 milionów egzemplarzy.

@ 04.01.2016, 09:45
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Star Wars: Battlefront rozeszło się już prawdopodobnie w nakładzie 13 milionów egzemplarzy - twierdzą analitycy

Jakiś czas temu pisaliśmy, że Electronic Arts chce sprzedać przynajmniej 13 milionów egzemplarzy Star Wars: Battlefront. Dzisiaj mamy pierwsze sygnały wskazujące na to, że wynik udało się już osiągnąć. Nie są to niestety oficjalne informacje, ale plotki pochodzące od analityków branżowych.

Przebudzenie Mocy radzi sobie wyśmienicie, jeśli chodzi o zarobki kinowe (globalnie ponad 1.5 mld w chwili pisania tego newsa). Prócz tego Disney - właściciel marki Gwiezdne Wojny - zarabia solidnie na wszelkiej maści licencjonowanych produktach. Wśród nich są oczywiście gry, m.in. Disney Infinity 3.0 oraz Star Wars: Battlefront.

Drugi z wymienionych projektów, wedle analityka Michaela Pachtera (z Wedbush), w listopadzie i grudniu 2015 roku sprzedał się w liczbie przekraczającej 6 milionów egzemplarzy na każdy z tych miesięcy, co daje nam łącznie wynik w okolicy 12 "baniek". Inny analityk, Evan Wilson (z Pacific Crest), uważa natomiast, że gra zamknęła rok z rezultatem przekraczającym 13 milionów sztuk. Kto ma rację? Czy to ważne?

Czekamy na oficjalne wyniki. Jeśli są one tak imponujące, jak zakładają analitycy, Electronic Arts - wydawca gry - na pewno się nimi pochwali.

Na koniec przypomnę, że EA podpisało umowę z Disneyem, w ramach której pierwsza z wymienionych korporacji przygotuje szereg projektów umiejscowionych w uniwersum Gwiezdnych Wojen. Kolejne dzieło, jakie trafi na rynek najprawdopodobniej w tym roku, to tajemnicze przedsięwzięcie studia Visceral Games. Niestety wciąż nie wiemy z czym będziemy mieć do czynienia. Pozostaje się zatem uzbroić w cierpliwość.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   14:40, 04.01.2016
Takie wróżenie jest strasznie męczące. Jeśli wyniki są tak świetne to czemu się jeszcze nimi nie chwalą. Zwykle kiedy wydawca osiąga założony cel to się chwali na prawo i lewo jakiej to świetnej gry nie mają Dumny