Sniper: Ghost Warrior 3 - zobacz 24-minutowy gameplay

Studio CI Games udostępniło około 24-minutowy gameplay z gry Sniper: Ghost Warrior 3. Materiał był pierwotnie pokazywany za zamkniętymi drzwiami na tegorocznych targach E3, a teraz mogą zobaczyć go wszyscy zainteresowani, jednocześnie słuchając komentarza dewelopera.

@ 22.07.2015, 19:46
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps4, xbox one

Sniper: Ghost Warrior 3 - zobacz 24-minutowy gameplay

Studio CI Games udostępniło około 24-minutowy gameplay z gry Sniper: Ghost Warrior 3. Materiał był pierwotnie pokazywany za zamkniętymi drzwiami na tegorocznych targach E3, a teraz mogą zobaczyć go wszyscy zainteresowani, jednocześnie słuchając komentarza dewelopera.

Akcja Ghost Warrior 3 toczy się w Gruzji. Gracz wciela się w postać amerykańskiego komandosa, który po cichu przedostaje się na okupowany przez Rosjan teren. Rozgrywka zaprezentuje nam otwarty świat, co pozwoli zrealizować misje z kilku perspektyw i da swobodę działania. Twórcy przeprojektowali system poruszania się - teraz kierowany snajper potrafi wspinać się, skakać i używać lin. Bohater ponadto dysponuje różnymi gadżetami - m.in. dronem do wykrywania wrogów z powietrza. Oprócz tego posiada specjalną umiejętność, pozwalającą śledzić ślady wrogów.

Grę napędza silnik Cry Engine 3, dzięki czemu możemy liczyć na dobrej jakości oprawę graficzną. Na poniższym materiale raczej nie zrzuca ona z kolan, aczkolwiek rozgrywające się wydarzenia obserwujemy w mroku, więc nie widać wielu szczegółów. Premiera Sniper: Ghost Warrior 3 została zaplanowana na 2016 rok, na komputerach osobistych i konsolach PlayStation 4 oraz Xboksie One.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosJackieR3   @   14:00, 10.09.2015
No generalnie łatwo było tylko w tym jednym momencie przestały obowiazywać dotychczasowe reguły gry. Zdziwiony Ot nie pójdziesz co do centymetra tam gdzie my chcemy to zginiesz. Zły
Gdyby nie ten feralny,kretyński moment to pewno na luzie przeszedłbym grę do końca,może bym się skusił na Dwójkę,może bym się przy niej dobrze bawił i może bym się nie darł że w City Interaktive pracują kretyni. Zły
0 kudosTheCerbis   @   14:04, 10.09.2015
Mhm... I tak spróbuję. Jedynkę można bardzo tanio nabyć więc niedługo chyba powiększę kolekcję o tę grę.
0 kudosJackieR3   @   14:13, 10.09.2015
Błagam,nie rób tego.Przejdziesz bez żadnych problemów i powiesz ze to ja jestem kretyn. Smutny
0 kudosTheCerbis   @   14:16, 10.09.2015
Spokojnie, nie mam zamiaru Cię tak dręczyć. Dumny
0 kudosJackieR3   @   14:21, 10.09.2015
Na razie i tak Tomb Raidery masz do rozpracowania i myślę że to o wiele ciekawsza opcja niż Snipery. Szczęśliwy
0 kudosTheCerbis   @   14:31, 10.09.2015
Niestety nie tylko Tomb Raidery. Jeszcze kilkanaście innych gier mam. Za dużo tego! Konsternacja
0 kudosJackieR3   @   14:42, 10.09.2015
Ano gdyby doba trwała 48 godzin to można by se pozwolić od czasu do czasu nawet na grę od od City Intetaktive.A kusi mnie Mortyr,ten gdzie se mozna do Goebbelsa czy Goeringa postrzelać,Operacje Specjalne chyba,pomysł świetny. Uśmiech
0 kudosTheCerbis   @   15:26, 10.09.2015
I gdyby nie trzeba było spać. Uśmiech
0 kudosSpiritofBulanda   @   22:32, 10.09.2015
Cytat: JackieR3
Grałem w pierwszego .Odrzuciło mnie ,przyznam bez bicia bo pewnego momentu nie potrafiłem przejść.A że miałem wrażenie że nie walczę z przeciwnikami ale z tfurcami gry ,bo ginąłem nawet schowawszy się w budynku to dałem se spokoj.Może dwójka lepsiejsza.Ale dla mnie szkoda czasu żeby to sprawdzać.
dwójka niestety gorsiejsza i to o klasę, moim skromnym zdaniem. Jak dla mnie największym hipotetycznym jak na razie walorem trójki jest to, że makabrycznych wad dwójki nie posiada;))
0 kudosTheCerbis   @   22:48, 10.09.2015
Czyli i tak będzie lepsza niż poprzedniczka. A czy lepsza od jedynki? Miejmy taką nadzieję.
0 kudosSvirus   @   18:53, 11.09.2015
Cytat: JackieR3
Nawiasem mówiąc Lords Of The Fallen to produkcja studia Deck 13 a nie City Interaktive.I co ciekawe wydawcy czyli CI zrezygnowali z dalszej współpracy pomimo sukcesu jaki odniosła gra.Coś z tymi Polaczkami jest więc na rzeczy.

Czyli uważasz że jeśli ja wywaliłem kasę na budowę domu zrobiłem jego projekt za własną kasę i firma inna go zbudowała to znaczy że to ich dom i projekt no bo to ja go nie postawiłem - Wiesz widzę że masz pewne ograniczenia więc zakończę z tobą rozmowę, Aż wemnie wże że takie osoby jeszcze stąpają po ziemi..
0 kudosTheCerbis   @   19:12, 11.09.2015
Vice versa. Czytanie ze zrozumieniem i nauka pisania, Svirus.
0 kudosJackieR3   @   20:49, 11.09.2015
No dom jest na pewno Twój,co do tego nie ma wątpliwości.Ale to nie znaczy że potrafisz budować domy przecież. Zdziwiony Faktycznie jestem ograniczony bo nie rozumiem tego porównania.
0 kudosMaterdea   @   20:54, 11.09.2015
Cytat: JackieR3
No dom jest na pewno Twój,co do tego nie ma wątpliwości.Ale to nie znaczy że potrafisz budować domy przecież. Zdziwiony Faktycznie jestem ograniczony bo nie rozumiem tego porównania.
Nie możesz powiedzieć, że Lordsy są Deck 13, bo CI Games wraz z niemieckim deweloperem współpracowało. To, że Deck 13 mogło (choć nic o tym nie wiesz) być odpowiedzialne za np. część mechaniki (bo wątpię, że za całość), nie oznacza o ich "własności" tej gry.
0 kudosJackieR3   @   21:20, 11.09.2015
Obydwie strony zdaje się mają rozbieżne zdania na temat jak ta współpraca wyglądała i jak duży był ich wkład w powstanie gry.
Dyrektor DECK 13 twierdzi że większośc gry zrobili sami,strona polska wspierała ich częściowo szkicami koncepcyjnymi czy w kwestiach artystycznych.A że moja opinia na temat City Interaktive więc skłonny jestem przyznać mu rację.
Dodaj Odpowiedź