The Evil Within na PC śmiga w 30 klatkach na sekundę

Konsolowe wersje gier są zawsze ograniczone przez możliwości platform, na których śmigają. W przypadku komputerów PC, limitacje te jednak nie istnieją.

@ 09.10.2014, 14:43
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

The Evil Within na PC śmiga w 30 klatkach na sekundę

Konsolowe wersje gier są zawsze ograniczone przez możliwości platform, na których śmigają. W przypadku komputerów PC, limitacje te jednak nie istnieją. Jeden gracz ma bowiem słabszą maszynę, a inny mocniejszą. Dlatego występują różnice w obrazie oraz płynności animacji. Nie w The Evil Within.

Jak wyjaśnia wydawca projektu, firma Bethesda, komputerowa edycja horroru studia Tango, działać będzie z taką samą liczbą fpsów, jak wersje konsolowe. Niezależnie od platformy będziemy się więc cieszyć stabilnymi 30 klatkami na sekundę. Tego samego należy się spodziewać na konsolach PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One.

"Shinji Mikami i jego ekipa w Tango opracowali The Evil Within tak, aby rozgrywka przebiegała w 30 klatkach na sekundę oraz przy proporcjach ekranu 2.35:1 na wszystkich platformach. Drużyna pracowała ostatnie cztery lata, aby doprowadzić do perfekcji rozgrywkę i mieli w zamyśle takie właśnie parametry", czytamy w poście na oficjalnym forum Bethesda.

The Evil Within na PC śmiga w 30 klatkach na sekundę
Co istotne, po premierze gry będzie możliwe usunięcie wszelkich ograniczeń. Zarówno jeśli chodzi o płynność animacji, jak i o proporcje ekranu. Posłużą do tego specjalne polecenia wstukiwane w konsolę gry. Wydawca nie popiera jednak ich wykorzystywania, bo mogą negatywnie wpłynąć na przyjemność czerpaną z rozgrywki.

Sprawdź także:
The Evil Within

The Evil Within

Premiera: 14 października 2014
PS3, XBOX 360, PC, PS4, XBOX ONE

The Evil Within to produkcja z gatunku survival-horror, przygotowana przez zespół Tango Gameworks z Shinji Mikami na czele. Tytuł stanowi nawiązanie do tradycyjnych metod...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   15:51, 09.10.2014
Czyli PC dostanie po dupie bo dostanie typowy port konsolowy. Czyli gra zapewne będzie chodziła w kratkę. Jednym lepiej innym gorzej.
0 kudoszbychu5511   @   22:07, 09.10.2014
Pewnie klatki będzie dało się odblokować, ciekaw jestem jak wypadnie w praniu obraz kinowy. Być może, będzie to nadawać grze w pewnym stopniu klimatu. Uśmiech
0 kudosdenilson   @   11:45, 13.10.2014
@Fox Oby ten typowy port konsolowy został zrobiony należycie bo inaczej będzie kaplica.