The Evil Within na PC śmiga w 30 klatkach na sekundę
Konsolowe wersje gier są zawsze ograniczone przez możliwości platform, na których śmigają. W przypadku komputerów PC, limitacje te jednak nie istnieją.
bigboy177 @ 09.10.2014, 14:43
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc
Konsolowe wersje gier są zawsze ograniczone przez możliwości platform, na których śmigają. W przypadku komputerów PC, limitacje te jednak nie istnieją. Jeden gracz ma bowiem słabszą maszynę, a inny mocniejszą. Dlatego występują różnice w obrazie oraz płynności animacji. Nie w The Evil Within.
Jak wyjaśnia wydawca projektu, firma Bethesda, komputerowa edycja horroru studia Tango, działać będzie z taką samą liczbą fpsów, jak wersje konsolowe. Niezależnie od platformy będziemy się więc cieszyć stabilnymi 30 klatkami na sekundę. Tego samego należy się spodziewać na konsolach PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One.
"Shinji Mikami i jego ekipa w Tango opracowali The Evil Within tak, aby rozgrywka przebiegała w 30 klatkach na sekundę oraz przy proporcjach ekranu 2.35:1 na wszystkich platformach. Drużyna pracowała ostatnie cztery lata, aby doprowadzić do perfekcji rozgrywkę i mieli w zamyśle takie właśnie parametry", czytamy w poście na oficjalnym forum Bethesda.
Co istotne, po premierze gry będzie możliwe usunięcie wszelkich ograniczeń. Zarówno jeśli chodzi o płynność animacji, jak i o proporcje ekranu. Posłużą do tego specjalne polecenia wstukiwane w konsolę gry. Wydawca nie popiera jednak ich wykorzystywania, bo mogą negatywnie wpłynąć na przyjemność czerpaną z rozgrywki.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler