Project CARS (PC) - okladka

Project CARS (PC)

Premiera:
08 maja 2015
Premiera PL:
08 maja 2015
Platformy:
Gatunek:
Wyścigi / Symulacja
Język:
- napisy
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (25)Gram (3)Ukończone (3)Kupię (8)

Opis Project CARS (PC)
Dirian @ 16:25 07.01.2012
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!

Śr. długość gry: 94h 42min

+ czaswięcej

Project CARS to zupełnie nowe dzieło doświadczonego studia Slightly Mad, autorów m.in. serii SHIFT. Ekipa ta, po rozwiązaniu umowy z Electronic Arts, podjęła się stworzenia gry na własną rękę przy współpracy graczy i zewnętrznych inwestorów.

Skupiają się oni dzięki platformie World of Mass Development, za sprawą której każdy może wykupić odpowiedni pakiet, pozwalający uzyskać dostęp do wczesnych buildów Project CARS. W zależności od wybranego planu inwestycyjnego, gracze otrzymują różnego rodzaju bonusy czy dostęp do coraz to nowszej, nawet cotygodniowej wersji gry.

Na największe bonusy mogą liczyć osoby korzystające z najdroższych pakietów, czyli kosztujących 1000 i 25 000 euro. Tutaj dochodzą także regularne spotkania z twórcami, dzięki czemu mają oni możliwość aktywnego uczestnictwa w rozwoju gry, a każdy z inwestujących otrzyma zwrot zainwestowanych pieniędzy oraz ewentualne zyski w przypadku wygenerowania przez grę odpowiedniego przychodu po oficjalnej premierze.

Sam tytuł skupia się zaś na realistycznym podejściu do tematyki wyścigów, oferując nam liczne rodzaje pojazdów (w tym autentyczne, oparte na licencji), a także rzeczywistych torów. Twórcy kładą mocny nacisk na możliwie jak najbardziej bliski prawdziwemu model jazdy, w efekcie czego Project CARS bardzo mocno ociera się o symulację.

Trasy obejmują głównie specjalnie ku temu przystosowane tory, ale nie zabraknie też czegoś dla fanów wyścigów po bezdrożach czy nawet realnych imprez, np. 24h Le Mans. Do wyścigów przygotowano szeroki wachlarz pojazdów, od zwykłych maszyn sportowych, przez bolidy, gokarty na samochodach terenowych kończąc. Każdy można odpowiednio zmodyfikować i dostosować do własnych potrzeb.

Slightly Mad przyszykowało dla graczy liczne tryby rozgrywki, zarówno dla pojedynczego gracza, jak i rozbudowany tryb sieciowy. Prym wiedzie oczywiście kariera, gdzie jako początkujący kierowca gokartów rozpoczniemy naszą przygodę za wirtualnym kółkiem. Co ciekawe, twórcy dadzą nam możliwość pokierowania własnymi losami, w efekcie czego głównie od nas samych będzie zależało jak dalej rozwinie się nasza kariera. Wraz z przyjaciółmi będziemy mogli zaś stworzyć i zarządzać swoim własnym teamem, pojedynkując się z drużynami innych graczy.

Bardzo ważnym i dopracowanym elementem jest oprawa audiowizualna. Modele pojazdów i tory będą dopracowane do ostatnich szczegółów, co doskonale oddają screeny, a oprawa graficzna postawi Project CARS w ścisłej czołówce. Spodziewać się możemy także realistycznych odgłosów silnika, różnych w zależności od danej jednostki napędowej.

Wymagania: Twórcy gry Project CARS ujawnili jej wymagania sprzętowe. Szczegóły dostępne są w zakładce wymagań naszej encyklopedii.

Wkład w encyklopedię mieli:   bat2008kam, Materdea, Dirian,
PEGI: Od 3 lat
Screeny z Project CARS (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKrru   @   16:58, 31.12.2013
Na premierę tej gry czekam z niecierpliwością. Powód jest prosty. Liczę na to, że po zakończeniu prac nad Projectem CARS Slightly Mad Studios zapowie trzeciego Shifta.
0 kudosLucas-AT   @   15:16, 05.07.2014
Tekstury podłoża na PC w ustawieniach ultra. Zrobione przez gracza - nie ma mowy o żadnym Photoshopie.



Obrazek




Obrazek




Obrazek




Obrazek




Obrazek

0 kudosluki505   @   11:55, 26.08.2014
Cytat: Lucas-AT
Tekstury podłoża na PC w ustawieniach ultra. Zrobione przez gracza - nie ma mowy o żadnym Photoshopie.


Przecież to fake widać to jak na dłoni że to zdjęcia jakiegoś realnego toru.
0 kudoszbychu5511   @   12:03, 23.10.2014
Potwierdzam screeny od Lucasa, ogrywam wersie testową i z szczerością mogę przyznać iż tak gra się prezentuje.
0 kudosvoltan91   @   20:41, 07.01.2015
Chciałem dodać raport płynności, ale jeszcze się nie da.
Otóż Build 829 na moim sprzęcie działa na ustawieniach FHD, High/Ultra (więcej na high), MSAA, AF 8x 58-60FPS. Wygląda bardzo dobrze, jeździ się też bardzo dobrze z tym że ja póki co grałem tylko na padzie.
Dodaj Odpowiedź