Uzyskanie 1080p na Xbox One jest nieco trudniejsze, niż w przypadku PS4 - twierdzą twórcy Lords of the Fallen
Tomasz Gop, producent Lords of the Fallen, udzielił świeżego wywiadu serwisowi IGN. Jednym z ciekawszych fragmentów jest dyskusja na temat kompromisu pomiędzy liczbą wyświetlanych klatek, a rozdzielczością.
Dirian @ 23.04.2014, 14:48
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
ps4, xbox one
Tomasz Gop, producent Lords of the Fallen, udzielił świeżego wywiadu serwisowi IGN. Jednym z ciekawszych fragmentów jest dyskusja na temat kompromisu pomiędzy liczbą wyświetlanych klatek, a rozdzielczością. Standardowo, obrywa się przy tym Xboksowi One.
Gop twierdzi wprost, że ze względu na różnicę w wydajności PlayStation 4 i Xbox One, produkowanie gier równolegle na obie platformy wiąże się z pewnymi kompromisami.
"Zdecydowanie nie chcemy schodzić poniżej 30 klatek. Uważam, że gdybyśmy mieli wybierać pomiędzy rozdzielczością, a klatkami, zdecydowanie postawilibyśmy na 1080p i stabilne jak skała 30 FPS, zamiast na siłę pchać się w 60 FPS i mniejszą rozdziałkę. Sądzimy, że gra wygląda świetnie, więc wolimy mieć wyższą rozdzielczość, by to zademonstrować" - tłumaczy.
"Pracujemy bardzo ciężko nad dostarczeniem Lords of the Fallen na PlayStation 4 i Xbox One w rozdziałce 1080p, ale nie mogę na razie potwierdzić, czy jest to możliwe. Zdecydowanie łatwiej powiedzieć mi na ten moment, że nie będzie większych problemów w przypadku PlayStation 4, natomiast w przypadku Xbox One, sprawa jest nieco bardziej skomplikowana i wciąż nad tym dłubiemy, więc nie podam konkretów" - dodaje Gop.
Temat problemów z wydajnością Xbox One powraca jak bumerang i pewnie jeszcze nieraz usłyszymy o podobnej sytuacji. Komentarz wydaje się więc zbędny. Warto natomiast dodać, że wczoraj CI Games pokazało świeży trailer gry, jeżeli go przeoczyliście, to zerknijcie tutaj.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler