Miasto w Batman: Arkham Knight pięć razy większe niż w Arkham City

Firma Rocksteady zapowiedziała wczoraj następną część przygód Bruce'a Wayne'a, która zmierza na komputery PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One.

@ 05.03.2014, 14:57
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps4, xbox one

Miasto w Batman: Arkham Knight pięć razy większe niż w Arkham City

Firma Rocksteady zapowiedziała wczoraj następną część przygód Bruce'a Wayne'a, która zmierza na komputery PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One. Wokół gry zrobił się niezły szum, a fani mrocznego rycerza wyłapują i analizują kolejne doniesienia w tej sprawie. W rozmowie z redakcją magazynu GameInformer, twórcy Batman: Arkham Knight wyjawili kilka szczegółów na temat obszaru gry.

Wczoraj dowiedzieliśmy się, że metropolię będziemy mogli zwiedzać na piechotę i wyczekiwanym przez graczy Batmobilem. Producent gry, niejaki Sefton Hill wyjaśnił, że nie chodzi tutaj tylko o rozmiar miasta, ale również o mnogość detali. Twórcy chcieli stworzyć prawdziwie bogate środowisko, w którym możemy wejść w interakcję z wieloma elementami. Oto jego komentarz w tej sprawie:

"Tak, jak mówiliśmy wcześniej, miasto Arkham to nie tylko wielkość, ale przede wszystkim mnogość detali. Chcemy mieć pewność, że świat jest duży, a jego środowisko bogate w detale i interesujące rzeczy do zrobienia. Nie staramy się zaprojektować największego środowiska gry. Chcemy oddać w ręce graczy żywy, pełen detali, szczegółów i dynamiczny obraz miasta".

Twórcy podkreślają, że poprzednie odsłony cechowały się klaustrofobicznym podejściem do architektury. Teraz przestrzenie są większe, odstępy między budynkami również, co pozwoli na ciekawszą eksplorację. Co więcej, w grze zabraknie trybu multiplayer, ponieważ Rocksteady koncentruje się tylko i wyłącznie na aspektach fabularnych gry i wspomnianym środowisku. Poniżej możecie jeszcze raz rzucić okiem na zwiastun promocyjny.


Sprawdź także:
Batman: Arkham Knight

Batman: Arkham Knight

Premiera: 23 czerwca 2015
PC, PS4, XBOX ONE

Batman: Arkham Knight to czwarta część odświeżonej serii z "Gackiem" w roli głównej. Za produkcję odpowiada studio Rocksteady, znane doskonale z dwóch pierwszych odsłon t...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosIgI123   @   15:25, 05.03.2014
No i tak jak być powinno. Nie lubię przeogromnych, nudnych przestrzeni, już od kilku gier przez zbyt duży obszar działania się odbiłem. Wolę, hm, umiarkowanie duże światy, za to zawierające ciekawe i zapadające w pamięć miejscówki. Myślę że mapa pięciokrotnie większa niż Arkham City to rozmiar w sam raz.
Co prawda znowu podobno ma nie być cywili na ulicach, ale ma być to spowodowane ewakuacją całego miasta... To i tak znacznie lepsze wytłumaczenie niż śnieżyca w Origins.
0 kudosFox46   @   16:36, 05.03.2014
UP: w Orgins nie była tylko śnieżycy, ale też wigilia bożego narodzenia więc były dwa powody.

A co mnie cieszy w Arkham Knight to to że po prostu nie ma multiplayera co według mnie jest o wiele lepszym posunięciem. Będą mogli skupić się bardziej na fabule która powinna być mocna moim zdaniem.
0 kudoskehciu   @   17:30, 05.03.2014
UP: Zgadzam się w 100%, że multi było pomysłem beznadziejnym w AO, ale trzeba zauważyć, że projektem zajmowało się Warner Bros., więc zyski górą. Dobrze, że przynajmniej fabuła była zaskakująca w Arkham Origins.
0 kudosKreTsky   @   23:40, 05.03.2014
Tez mnie cieszy fakty, ze multi w tej grze jest zbedne, tym bardziej, ze bedzie co robic w singlu.