Thief: najładniejsza wersja gry powstaje z myślą o pecetach
Thief, najnowsza odsłona popularnej skradanki, tworzony jest z myślą o szeregu platform - PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 oraz Xbox One.
Dirian @ 05.12.2013, 16:39
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Thief, najnowsza odsłona popularnej skradanki, tworzony jest z myślą o szeregu platform - PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 oraz Xbox One. Tytuł połączy więc generacje, oferując oprawę wizualną zależną od możliwości danego systemu.
Eidos Montreal, twórcy gry, nie kryją się z tym, iż jedna wersja będzie lepsza, inna z kolei zaoferuje nieco gorszą oprawę wizualną. To naturalny porządek rzeczy. Jean-Normand Bucc, w wywiadzie udzielonym redakcji serwisu DSOGaming, twierdzi, że najlepsza edycja trafi w ręce pecetowców, ale doświadczenie płynące z rozgrywki będzie identyczne, niezależnie od platformy.
"Pecetowa wersja zaoferuje wszystko to, co ta znana z nextgenów, ale także lepsze wygładzanie krawędzi, wyższą rozdzielczość cieni i obsługę wielu monitorów. Thief na PC, jako jedna z pierwszych gier, korzysta także z technologii Mantle od AMD." - tłumaczy.
Jean-Normand Bucc uspokaja jednak posiadaczy PlayStation 3 i Xboksa 360, twierdząc, że różnice w poszczególnych wersjach gry sprowadzą się jedynie do warstwy wizualnej - tak by ogólna zawartość pozostała na tym samym poziomie.
Jeżeli zaś chodzi o różnice między pecetową, a nextgenową edycją, wynikają one najprawdopodobniej z konieczności dokładniejszego poznania nowych platform.
"Nowe konsole są silne, mają spory zapas mocy. Pozwalają na więcej, niż konsolowi gracze są w stanie sobie wyobrazić. Różnica pomiędzy PC i konsolami nowej generacji oczywiście szybko się zredukuje." - mówi Bucc.
Najnowszy Thief trafi do sprzedaży pod koniec lutego przyszłego roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler