CD Projekt RED: 'Praca przy PlayStation 4 to spełnienie marzeń'
Michał Krzemiński ze studia CD Projekt RED, starszy producent odpowiedzialny za oprawę graficzną w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon, w wywiadzie udzielonym redakcji PlayStation Universe wypowiedział się na temat pracy z PlayStation 4.
Lucas-AT @ 11.11.2013, 15:32
To ja
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
ps4
Michał Krzemiński ze studia CD Projekt RED, starszy producent odpowiedzialny za oprawę graficzną w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon, w wywiadzie udzielonym redakcji PlayStation Universe wypowiedział się na temat pracy z PlayStation 4.
"Praca przy PlayStation 4 to wspaniałe doświadczenie. Nie myślimy o ograniczeniach sprzętowych i uwalniamy cały swój twórczy ogień, a to dla nas spełnienie marzeń, jeśli chodzi o deweloping gry."
Na pytanie odnośnie wykorzystania mocy konsoli, Krzemiński odpowiedział:
"To naprawdę trudne pytanie. Cały czas uczymy się wyciskać coraz więcej i gry pod koniec generacji wyglądają najlepiej, pomimo że sprzęt pozostaje ten sam. Nie dotyczy to tylko nas, ale także innych. Niemniej, chcemy by pod względem graficznym Wiedźmin 3: Dziki Gon zwalił wszystkich z nóg."
W wywiadzie raz jeszcze podkreślono, że nowe przygody Geralta starczą na 100 godzin. 50 godzin zajmie główny wątek fabularny, a drugie tyle zadania poboczne, w tym polowania na potwory. Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutuje w przyszłym roku na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler