Lista błędów Battlefield 4 opublikowana, DICE szykuje aktualizacje
Beta testy trybu sieciowego Battlefield 4 trwają w najlepsze od wczoraj, a DICE opublikowało właśnie zestawienie najważniejszych błędów, które udało się wyłapać testującym.
bigboy177 @ 02.10.2013, 15:46
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360
Beta testy trybu sieciowego Battlefield 4 trwają w najlepsze od wczoraj, a DICE opublikowało właśnie zestawienie najważniejszych błędów, które udało się wyłapać testującym. Nie są to oczywiście wszystkie bugi, tych zapewne przybywa z godziny na godzinę, ale firma na pierwszy ogień wzięła te najbardziej doskwierające graczom. Publikujemy je poniżej, abyście byli mniej więcej świadomi czego się spodziewać.
Komputery PC
■ otrzymaliśmy zgłoszenia na temat zawieszania i wyrzucania gry do pulpitu, nasza drużyna w tym momencie pracuje aby znaleźć rozwiązanie problemu;
■ jeśli podczas dołączania się do rozgrywki klient się zawiesi lub zostaniesz wyrzucony do pulpitu z informacją: "BF4 Beta przestało działać" prosimy upewnić się, że posiadasz aktualny system Windows oraz najnowsze sterowniki do karty graficznej. Niektórzy użytkownicy kart GeForce byli zmuszeni do zainstalowania starszych sterowników, aby gra działała poprawnie;
■ otrzymaliśmy powiadomienia o niezwykle niskiej wydajności gry i również zajmujemy się problemem. Proszę pamiętać, że beta Battlefield 4 nie wspiera 32-bitowych systemów operacyjnych;
■ nie można zapisać ustawień video po zresetowaniu gry;
■ wskazówka "E" do wejścia Venom widoczna jest z odległości 400 metrów.
Wersja dla Xbox 360:
■ statystyki umieszczone w Battledash mogą być niezgodne z tymi z Battleloga;
■ możesz doświadczyć 8-sekundowej nieinteraktywnej pauzy, kiedy wychodzisz z sesji multiplayer albo po wciśnięciu "Start" podczas włączania gry;
■ możesz zacząć latać, jeśli skoczysz na pachołki;
■ rakiety Cruise mogą nie zniszczyć żadnego pojazdu, zrzuconego przez Vehicle Drop;
■ wymagania potrzebne do odblokowania jakiegoś przedmiotu, mogą się nie wyświetlać;
■ dwie ikony flagi mogą się na siebie nakładać;
■ pierwsza przystawka do każdej broni, która nie jest odblokowana, będzie jedyną pokazywaną dla pierwszej odblokowanej broni.
Wersja dla PlayStation 3:
■ kiedy zdecydujesz się wyjść z gry na końcu rundy, możesz przez 1 sekundę widzieć "podziemia mapy";
■ przejście kamery przed pojawieniem się ekranu końca rundy następuje pod wodą;
■ jeśli zniszczyć czołg wroga w pobliżu flagi A, może to wywołać na mapie Mini-Levolution;
■ jeśli wyjdziesz z gry, wykorzystując menu XMB po ekranie "Wciśnij Start" możesz doświadczyć przymusowego restartu, albo wyłączenia;
■ tło ekranu końca rundy dla drużyny przegrywającej umieszczone jest pod światem gry dla Dominacji (Domination) oraz Zagłady (Obliteration);
■ celownik nie pokazuje udanego strzału podczas trafiania we wrogów;
■ bot EOD nie może uzbrajać, ani rozbrajać MCOM-ów w trybie Rush;
■ jeśli się odłączysz i ponownie połączysz z siecią podczas zabawy, gra może wkroczyć w bezustanną pętlę wczytywania;
■ możesz nie być w stanie zabić nożem wroga, który korzysta z wyrzutni TAW;
■ jeśli wylogujesz się z PSN podczas logowania do serwera, możesz widzieć bezustannie ekran wczytywania;
■ w menu ukazującym postępy żołnierza, możesz zobaczyć pojazdy, niedostępne w becie;
■ możesz zobaczyć medale, wstęgi oraz nieśmiertelniki w menu "Mój Żołnierz".
Konsole Xbox 360 i PlayStation 3
■ jeśli zostaniesz odłączony od serwerów EA, kategorie menu głównego zostają przyklejone do ekranu.
I to by było na tyle, przynajmniej jeśli chodzi o obecny stan produkcji. Jeśli napotkaliście któreś z powyższych błędów dajcie znać w komentarzach. W ogóle podzielcie się wrażeniami z rozgrywki, na pewno część osób już pogrywa.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler