Metal Gear Solid: Ground Zeros kładzie nacisk na beztroską akcję
Hideo Kojima przywiezie swoje projekty na nadchodzące targi Tokio Game Show, gdzie między innymi wystawca odda w ręce publiki swoisty prolog do części piątej swojej sławetnej serii, czyli Metal Gear Solid: Ground Zeroes.
juve @ 06.09.2013, 13:24
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
Patryk "juve" Jankowski
ps3, xbox 360
Hideo Kojima przywiezie swoje projekty na nadchodzące targi Tokio Game Show, gdzie między innymi wystawca odda w ręce publiki swoisty prolog do części piątej swojej sławetnej serii, czyli Metal Gear Solid: Ground Zeroes. Ekipa amerykańskich dziennikarzy miała już okazję przyjrzeć się tej produkcji na zamkniętym pokazie urządzonym przez Konami w Los Angeles.
Okazuje się, iż gra śmigała na komputerach osobistych uposażonych odpowiednio do mocy obecnej generacji. Gra hulała tylko w 30 klatkach, ale sam twórca przyznaje, iż wersja finalna obsługiwać będzie pełne 60 klatek. Nie to jednak jest najistotniejszą informacją. Ważniejsze jest to, że projekt prequelu kładzie nacisk na akcję i system "Mark and execute" niczym w ostatnich odsłonach serii Ubisoftu. W grze znajdziemy również automatycznie regenerujące się punkty zdrowia, jak i zabójstwa w zwolnionym tempie. Ciekawi mnie stopień wyważenia tychże atrakcji. Mogą one przecież zachwiać równowagę rozgrywki w tej sławetnej i wciąż wymagającej serii. Liczę na to, że nie zrobią z gry kolejnej, banalnej strzelanki.
W sieci opublikowano również sesje motion-capture w wykonaniu Kojima Productions, w których główną rolę odegrała śliczna Stefanie Joosten wcielająca się w rolę Quiet. Zwróćcie uwagę na ilość rozwieszonych aparatów fotograficznych, technikę rejestrowania obrazu oraz na obecność samego mistrza Hideo Kojimy, nadzorującego pracę nad projektem.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler