Killzone: Najemnik - ponad 1-gigabajtowy patch dostępny w dniu premiery

Killzone: Najemnik, odsłona kultowej serii przeznaczona na konsolkę PS Vita, doczekała się dzisiaj debiutu.

@ 04.09.2013, 20:05
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
psv

Killzone: Najemnik - ponad 1-gigabajtowy patch dostępny w dniu premiery

Killzone: Najemnik, odsłona kultowej serii przeznaczona na konsolkę PS Vita, doczekała się dzisiaj debiutu. Pisaliśmy już o pierwszych recenzjach, w których autorzy w większości pozytywnie wyrazili się na temat gry, a teraz dotarła do nas informacja o sporej łatce, dostępnej już w dniu premiery.

Patch waży prawie 1.2 GB i jak możemy doczytać się w lakonicznym opisie, wpływa w głównej mierze na optymalizację oraz wydajność gry. Oczywiście fajnie, że twórcy szybko wprowadzili poprawki, ale wychodzi na to, że premierowa wersja nie była zbyt dobrze doszlifowana. Zabawny (a może żenujący?) w tym całym zamieszaniu jest fakt, że łatka waży prawie połowę "masy" całej gry, która według serwisu IGN wynosi około 3 GB.

Killzone: Najemnik - ponad 1-gigabajtowy patch dostępny w dniu premiery

Sprawdź także:
Killzone: Najemnik

Killzone: Najemnik

Premiera: 04 września 2013
PSV

Killzone: Najemnik to kolejna część słynnej serii, wykreowanej przez studio Guerilla Games, a dedykowanej konsolom firmy Sony. Tym razem produkcja dostępna jest na konsol...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   20:29, 04.09.2013
Trudno nazwać to patchem taki rozmiar i do tego prawie połowa gry Dumny
0 kudosremik1976   @   21:10, 04.09.2013
Takie potężne łatki stają się normą na sprzęcie Sony. Nieraz potrafią ważyć więcej niż sama gra. Najgorsze jest to, że oni takie łaty walą nawet do demo gier, które i tak jest tylko fragmentem gry, a łatka jest jak do full wersji. Ogólnie dla mnie łatki są wyznacznikiem jakości gier. Jeżeli w dniu premiery daje się łatki, to znaczy, że beta testerzy nic nie robią, albo już ich w ogóle nie ma, a studio sprzedające takiego bubla obchodzi tylko kasa i nic więcej.
0 kudosLucas-AT   @   21:20, 04.09.2013
Remik, beta testerzy pracują nawet po tym jak gra poleciała do certyfikacji i nastepnie do tloczni. Od momentu ukończenia gry aż po jej debiut w sklepach mogą minąć nawet 4 miesiące. Stąd te latki. Czasami one zawierają już DLC.
0 kudosremik1976   @   21:43, 04.09.2013
No dobra pracują, ale oni po to są żeby gra była dopracowana w najmniejszym szczególe zanim trafi do sprzedaży. Czasami nawet mi się wydaje, że oni te gry testują, ale nie na sprzęcie na którym będzie wydana. Tu mówi się o poprawie optymalizacji, czyli wygląda, że nikt wcześniej nie grał w tą grę na konsolce Sony skoro nie zauważyli tego problemu wcześniej.
0 kudosSinBoy   @   21:46, 04.09.2013
Domyślam się że gra musiała dość źle działać, zastanawiam się co z osobami które mają dostęp do internetu bardzo ograniczony, lub w ogóle go nie mają.
0 kudosKreTsky   @   00:00, 06.09.2013
Slabo takie cos wyglada. Fajnie, ze poprawili wydajnosc, ale takie cos powinno byc przygotowane przed wyslaniem gry do tloczni.
0 kudosdenilson   @   01:23, 09.09.2013
Zaszaleli z wielkością łatki. Teraz niestety trzeba się przyzwyczaić do takich rozmiarów. Kiedyś jak patch miał ok. 50 MB to było bardzo dużo, a teraz to prawie nic.
Dodaj Odpowiedź