Everybody's Gone to the Rapture będzie tytułem na wyłączność PlayStation 4
Everybody's Gone to the Rapture, pomimo tego, że zostało zapowiedziane również na PC, pozostanie tytułem na wyłączność PlayStation 4 - w wywiadzie udzielonym Rock, Paper, Shotgun informuje Dan Pinchbeck, dyrektor kreatywny i współzałożyciel studia thechineseroom.
Lucas-AT @ 23.08.2013, 01:37
To ja
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
ps4
Everybody's Gone to the Rapture, pomimo tego, że zostało zapowiedziane również na PC, pozostanie tytułem na wyłączność PlayStation 4 - w wywiadzie udzielonym Rock, Paper, Shotgun informuje Dan Pinchbeck, dyrektor kreatywny i współzałożyciel studia thechineseroom. Dlaczego zmieniono decyzję odnośnie platform docelowych? Jak tłumaczy deweloper, Sony pomaga sfinalizować projekt.
"Pomyśleliśmy w ten sposób: Nie mamy wystarczająco pieniezy i doświadczenia, by ukończyć tę grę bez pomocy. Nie uda nam się zebrać pieniędzy na Kickstarterze czy przez publiczną wersję alpha. Przy grze takiej skali potrzebujemy wsparcia przy produkcji. Zawsze chcieliśmy zrobić grę na konsolę. Wydawcy mają złą reputację aż za często, ale Sony Santa Monica jest wspaniałe. Spotkaliśmy się z nimi kilka razy i polubiliśmy ich nastawienie. Co więcej, PlayStation 4 to naprawdę fajna platforma. Postawiliśmy wszystko na jedną kartę."
Produkcja nie będzie również czasowym exclusivem. "To tytuł tylko na PlayStation 4" - tłumaczy Dan Pinchbeck. Wygląda więc na to, że thechineseroom wzięło udział w programie Pub Fund, za sprawą którego Sony sponsoruje część dewelopingu, ale oczekuje wyłączności.
Everybody's Gone to the Rapture to pozycja kreowana przez twórców Amnesii i Dear Esther. Akcja przeniesie gracza do hrabstwa Shropshire w Wielkiej Brytanii. Opowiedziana historia skoncentruje się na apokalipsie, mającej nastąpić już za godzinę. Wtedy wszystko będzie zależeć od nas samych - jak ten czas wykorzystamy i z kim się skontaktujemy. W świecie gry bęzie jeszcze sześć różnych osób, a każda z nich przedstawi własną historię, której słuchając i stawiając jedne z ostatnich kroków w dziejach, napiszemy własną opowieść. Świat będzie w całości otwarty i dość obszerny - przejście z jednego końca na drugi zajmie około dwudziestu minut. Dlatego też niemożliwe będzie odkrycie wszystkich miejsc przy jednokrotnym ukończeniu produkcji.
Nowy trailer gry mogliśmy obejrzeć podczas konferencji prasowej japońskiego giganta na targach gamescom w Niemczech. Data premiery nie została jeszcze ustalona.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler