Multi w Call of Duty: Ghosts to dużo nowości - dziś Activision ujawniło karty z nim związane
Call of Duty: Ghosts z przytupem wchodzi na rynek next-genów. Nie tylko poprzez zmodyfikowany silnik graficzny, ale także dzięki zmianom w multiplayerze.
Materdea @ 14.08.2013, 22:59
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨💻
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Call of Duty: Ghosts z przytupem wchodzi na rynek next-genów. Nie tylko poprzez zmodyfikowany silnik graficzny, ale także dzięki zmianom w multiplayerze. Czy rewolucyjnym? Oceńcie sami. Dziś bowiem Activision odsłoniło karty związane multikiem w Ghosts i ujawniło szereg zmian w jego strukturze.
Na czoło tej listy wysuwa się nacisk położony na klany. Posiadanie własnego nie będzie tylko statusem podczas rozgrywek rankingowych i turniejów. Deweloperzy chcą w istotny sposób wpłynąć na to, jak zespoły będą współpracowały i walczyły w samej grze. Dzięki temu, po premierze tytułu, zadebiutuje coś na wzór wojny gangów. Przez dwa tygodnie (ale czy to zostanie powtórzone, nie wiadomo) uruchomiony zostanie event wzorowany na tym właśnie, dosyć brutalnym, zjawisku - teamy z całego świata będą miały 14 dni na udowodnienie, że to właśnie oni są najlepsi. Pomogą im w tym losowo generowane wyzwania oraz wiele poprawek w mechanice zabawy, m.in. tworzenie fortyfikacji na mapie. Zwycięstwa podczas poszczególnych rywalizacji nagradzane będą sowitą ilością XP-ków dla całego zespołu.
Pojawią się również świeże tryby gry. Od ratowania kompanów z zimnych łap kostuchy (Search & Rescue), po odpieranie kolejnych fal komputerowych przeciwników (Squads), kończąc na pośmiertnym ożywaniu, bieganiu z zawrotną prędkością i późniejszym wybuchu naszej postaci (Cranked). Według zapewnień ludzi z Infinity Ward, większość lokacji będzie niemal w pełni podatna na destrukcję.
Co ciekawe, zniknie przydzielanie konkretnej klasy postaci dla naszego wojaka, a pojawi się tworzenie go od absolutnego zera. Tak, tak, moi mili - Ghosts zaoferuje kreowanie swojego alter-ego od konkretnego modelu brwi, do określenia owalu twarzy. Włączając w to wybór... płci. Od teraz ładowanie headshotów noobom z chłopskiego teamu przez kobitkę w skórze kobitki nie będzie niczym nadzwyczajnym.
Naturalnie w tym natłoku elementów skrajnie przypominających rasowe RPG-i, nie zabraknie miejsca na klasyczne rozwiązania. W tym m.in. wybór pukawki, dopasowanie jej do swoich potrzeb, a także personalizowanie giwery pod względem wyglądu. Powołując się na cyferki podane przez producentów, w grze pojawi się blisko 40 nowych rodzajów uzbrojenia, prawie 20 perków (pies z singla także znajdzie swoje pięć minut sławy w multiku) oraz niewiele mniej killstreaków.
No i wisienka na torcie - Elite. Usługa wzorowana na Battlelogu z Battlefield 3 teraz śmigać będzie na PC, tabletach i smartphone'ach. Kupno gry na X360 i PS3 nie przekreśli Waszych starań w sieciowych zmaganiach i potencjalne przeniesienie się na Xboksa One (na ten moment potwierdzono ten myk w przypadku maszyny Microsoftu) pozwoli na zabranie ze sobą statystyk, postaci oraz DLC. Zapowiedziano już 4, zaś całość dostępna będzie w ramach Season Passa.
Na deser zwiastun gry:
oraz godzinna prezentacja multiplayera w Call of Duty: Ghosts:
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler