Dark Souls II: EDGE zdradza pierwsze konkrety

Redakcja magazynu EDGE miała przyjemność obejrzeć 10 minutowy fragment z rozgrywki Dark Souls II, a przy okazji pogadali sobie nieco z twórcami.

@ 16.12.2012, 13:05
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps3, xbox 360, inne

Dark Souls II: EDGE zdradza pierwsze konkrety

Redakcja magazynu EDGE miała przyjemność obejrzeć 10 minutowy fragment z rozgrywki Dark Souls II, a przy okazji pogadali sobie nieco z twórcami. Efektem tego jest artykuł, z którego dowiadujemy się wielu ciekawych rzeczy na temat dzieła From Software.

Zacznijmy może od kwestii fabularnych. Dark Souls II ma być bezpośrednią kontynuacją "jedynki". Akcja nie zostanie osadzona jednak w świecie Lordran, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej części, ale w zupełnie innym uniwersum, choć, póki co, nie wiadomo w jakim. Pod względem obszerności terenu, tytuł będzie bliźniaczo podobny do swego pierwowzoru, natomiast lokacje zostaną gęściej zapełnione, a oferowana przestrzeń lepiej wykorzystana. Samo miejsce akcji będzie bardzo istotne dla linii fabularnej, a elementy kluczowe dla przedstawionej w grze historii nie będą tak poukrywane, jak to miało miejsce w pierwszym Dark Souls.

Ponadto From Software planuje rozbudować system Przymierzy, tak aby stał się on bardziej przystępny i odgrywał w grze większą rolę. Początkowo rozgrywka ma być przystępna i wprowadzić gracza w zasady panujące w jej świecie, a dopiero następnie rzucać go na głęboką wodę.

Świetne wrażenia zaoferuje oprawa wizualna. Redaktorzy EDGE twierdzą, że Dark Souls II wygląda naprawdę ładnie, porównując je do tego, co widzieliśmy na trailerach z Watch Dogs czy Star Wars 1313.

Dark Souls II: EDGE zdradza pierwsze konkrety

Warto też dodać, że główny producent pierwowzoru - Hidetaka Miyazaki - został odsunięty od projektu, a prace nad sequelem zostały powierzone w ręce duetu Tomohiro Shibuya i Yui Tanimura. Podobno zmiany te wiążą się z chęcią wprowadzenia świeżego punktu widzenia do serii, a w ręce Miyazaki powierzone zostały prace nad inną, niezapowiedzianą jeszcze grą.

Proces produkcyjny Dark Souls II rozpoczął się we wrześniu 2011 roku, ale projekt na chwilę obecną ukończony jest w zaledwie 25%, więc najpewniej nie zobaczymy go zbyt szybko na sklepowych półkach. Niemniej, ekipa spędzająca czas nad sequelem jest prawie dwukrotnie większa, od tej, która zajmowała się pierwowzorem, co budzi nadzieje, że prace będą przebiegały gładko i sprawnie.

Sprawdź także:
Dark Souls II

Dark Souls II

Premiera: 25 kwietnia 2014
PC, PS3, XBOX 360

Dark Souls II to kontynuacja niezwykle ciepło przyjętej gry RPG, w której najważniejsze cechy to taktyczne podejście do pojedynków oraz wysoki poziom trudności. Za drugą ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosroxa175   @   13:16, 16.12.2012
Niech się nigdzie nie śpieszą i dobrze dopracują tą grę, żeby nie było powtórki z rozrywki w wersji na PC. Uśmiech
0 kudosdenilson   @   13:57, 16.12.2012
Kolejna część gry trochę niszowej w kwestii poziomu trudności i niech lepiej tego nie zepsują. Nawet nie miałem styczności z pierwszym DS, a tutaj kolejna część jest w drodze.
0 kudosKattowitz   @   14:04, 16.12.2012
Właśnie Dark Souls jest w drodze do mnie, a tu już proszę, kolejna odsłona Uśmiech Zobaczymy jak "jedynka" wygląda, to pomyślimy nad drugą częścią ^^ Lubuję się w soczystych cRPG Szczęśliwy
0 kudosLoczek3545   @   14:13, 16.12.2012
Ja miałem styczność no ale niestety muszę poczekać za lepszym sprzętem Smutny .

Pograłem chwilkę i naprawdę byłem zachwycony, więc poczekam za sprzętem i ogram całość i coś czuję że "dwójka" również będzie mojaSzczęśliwy.
0 kudosguy_fawkes   @   15:15, 16.12.2012
Jedynkę już zaliczyłem, więc teraz mogę spokojnie czekać na sequel. Kupię na pewno, bo pierwsze Dark Souls zdobyło moje serce. Ciekaw jestem tylko strony technicznej na PC - mam nadzieję, że tym razem będzie znacznie lepsza.
0 kudosKreTsky   @   15:47, 16.12.2012
Kurcze po tych kwestiach, ze bedzie bardziej przystepne wprowadzenie graczy w swiat i ze odsunieteo koleszke odpowiedzialnego za pierwsza czesc wydaje mi sie, ze zrobia bardziej kazualowy produkt ;/ Szkoda by bylo, bo jednak to byla cala frajda z gry umierac po stokroc na jednym bossie ;] No nic trzeba poczekac na jakies dalsze informacje.

Za to fajnym pomyslem jest zwiekszenie znaczenia covenantow. W jedynce byly tylko ulatwieniem do PvP, a fajnie jakby mialy jakies fabularne znaczenie.
0 kudosLucas-AT   @   16:35, 16.12.2012
Pamiętajcie, że pierwsze Dark Souls to tak naprawdę Demon's Souls.
0 kudosMicMus123456789   @   18:39, 16.12.2012
Lucas pamiętamy ;)

Co od gry supcio, duży team to też nadzieja, że na PC będzie wszystko cacy w dniu premiery Dumny
0 kudosFox46   @   19:34, 16.12.2012
Noo zapowiada się ciekawie nawet bardzo. I jeszcze na tą generację

0 kudosgregory16mix   @   19:54, 16.12.2012
No to same dobre info płyną z studia. Nad grą pracuje obszerny sztab ludzi. Planują poprawić jedynkę nie zmieniając jej specyficznego podejścia do rozgrywki. Tylko czekać, aż kolejne DS okaże się hitem Dumny
0 kudospscorpio   @   12:46, 17.12.2012
Ja właśnie będę zamawiał DS bo muszę wykorzystać rabat w sklepie internetowym i padło na ten tytuł, bo się najlepiej zapowiada Uśmiech Jak mi przypadnie jedynka do gustu to z chęcią sięgnę po 2 część, ale na razie nie muszą się spieszyć z jej wydaniem Dumny
0 kudoszbychu5511   @   14:40, 18.12.2012
Zajefajne info mam nadzieję że 20dnia tego mc coś się dowiemy. Oby było równie kapitalne i trudniejsze od DS-a1. Osobiście wolałbym by premiera była w okolicach nowego roku
Dodaj Odpowiedź