Zwolnienia w Eurocom Entertainment Software

Nasza branża nie wybacza błędów i potknięć, o czym najdobitniej przekonali się pracownicy studia Eurocom Entertainment Software.

@ 23.11.2012, 17:45
Bartek "bat2008kam"
pc, ps3, xbox 360

Zwolnienia w Eurocom Entertainment Software

Nasza branża nie wybacza błędów i potknięć, o czym najdobitniej przekonali się pracownicy studia Eurocom Entertainment Software. Brytyjska ekipa, licząca setki programistów, już niebawem będzie składała się z zaledwie 50 najbardziej utalentowanych i doświadczonych osób, a cała reszta trafi na bruk. Przyczyna? Kiepska sprzedaż i jakość 007 Legends, przez co deweloper stracił zaufanie w oczach wydawców. Przypominam, że gra zadebiutowała 2 listopada i może ”poszczycić się” 45-procentową średnią notą na łamach serwisu Metacritic.

Studio Eurocom powstało w 1988 roku i od początków istnienia skupiało się na wypuszczaniu produkcji przedstawiających przygody agenta Jej Królewskiej Mości. To jednak nie wszystko – deweloper maczał palce w kilku głośnych, wysokobudżetowych projektach, wśród których na pierwszy plan wysuwają się serie Dead Space i Street Fighter.

Zwolnienia w Eurocom Entertainment Software

Hugh Binns, piastujący stanowisko dyrektora brytyjskiej firmy ujawnił, że w najbliższej przyszłości zajmie się ona tworzeniem komórkowych gier i aplikacji. Życzymy powodzenia.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   20:49, 23.11.2012
Kurde przecież wiadome to było że ta gra kiepsko się sprzeda(ogólnie Bond jakoś nie zachwycał ani nawet poprzednie części) więc sami sobie winni że wydają takie gierki. To tak jakbym ja robił coś co na samą myśl już wiadomo że słabo się sprzeda, a mógłbym np: wykorzystać owy felerny tytuł do zwolnienia pracowników pod pretekstem "Kiepska sprzedaż"
0 kudosKreTsky   @   00:30, 24.11.2012
Nom bondy w growych wersjach nigdy mi jakos nie przypadaly do gustu. Mogli sie zabrac za cos innego.
0 kudosMicMus123456789   @   10:21, 24.11.2012
Się nie dziwie, że dostali za grę.
0 kudosroxa175   @   11:03, 24.11.2012
Mogli się tego spodziewać, przecież widzieli jaką kiepską grę stworzyli i niestety teraz muszą za to zapłacić...
0 kudosFox46   @   13:34, 24.11.2012
Może nie tyle co kiepską grę ale tylko co mało znaną i grywalną markę ciągnęli, przecież Bond nigdy nie był jakimś takim "WOW ale HIT". Więc nie wiem jaki jest sens ciągnięcia tejże marki
0 kudosbat2008kam   @   21:06, 28.11.2012
@Fox

Bond to mało znana marka? No nie wiem, czy można tak nazwać cykl, na widok którego miliony na całym świecie dostają erekcji...
Poza tym gry o agencie 007 kiedyś cieszyły się ogromną popularnością i były hitami, czego najlepszym przykładem jest GoldenEye 007 na Nintendo 64. Sprzedano 8 milionów kopii, a sama gra ma śrenią ocen na poziomie 96%, więc jak najbardziej jest hitem i to przez duuuuże H.
Dodaj Odpowiedź