Beta DotA 2 wyciekła do sieci! A z nią plotki o Half-Life 2: Episode 3!
Kilka dni temu ruszyły zamknięte beta testy Defense of the Ancients 2. Strategia autorstwa studia Valve była dostępna wyłącznie dla wąskiego grona graczy, lecz pewien wietnamski tester postanowił podzielić się najnowszym tworem ludzi odpowiedzialnych za serię Half-Life i opublikował wczesną wersję gry w sieci.
Materdea @ 21.09.2011, 16:57
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨💻
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
pc
Kilka dni temu ruszyły zamknięte beta testy Defense of the Ancients 2. Strategia autorstwa studia Valve była dostępna wyłącznie dla wąskiego grona graczy, lecz pewien wietnamski tester postanowił podzielić się najnowszym tworem ludzi odpowiedzialnych za serię Half-Life i opublikował wczesną wersję gry w sieci.
W świat poszedł niemalże cały kod i na dzień dzisiejszy można swobodnie testować DotA 2. Jednak deweloper o wszystkim się już dowiedział i ostrzega - piratów spotkają niemiłe konsekwencje.
Oprócz próbki rozgrywki do sieci dostało się mnóstwo materiałów związanych z samą produkcją: od modeli obiektów (mniejsza część dostępna na powyższej grafice), poprzez historie poszczególnych bohaterów, kończąc na plikach sugerujących, że DotA 2 uraczy nas systemem mikropłatności (firma nie podjęła jeszcze ostatecznej decyzji w tej kwestii). Oczywiście to nie wszystkie "bonusy" - jest jeszcze specjalny kanał w serwisie YouTube, na którym możemy odsłuchać mnóstwo kwestii wypowiadanych przez postacie występujące w grze oraz lista większości trybów zabawy: Single Draft, All Random, Random Draft, Captains Draft, Captains Mode, Death Mode i Easy Mode.
Ponadto świat obiegła informacja, że owa wersja beta DotA 2 zawiera kilka ukrytych przekazów sugerujących prace/zapowiedź nad Half-Life 2: Episode 3. Pierwszą wyróżniającą się wskazówką jest folder o wdzięcznej nazwie „ep3”, zawierający parę plików z nazwami broni. Chyba nikomu nie trzeba mówić z jakim skrótem kojarzy się nazwa katalogu.
W „ep3” znaleziono icegun.cpp, weaponizer.cpp oraz flamethrower.ccp. Ich nazwy to rodzaje broni: działo lodowe, miotacz ognia i „weaponiser”. Wszystko na razie jest bardzo tajemnicze, ale nie liczę, że Gabe Newell, boss studia Valve, nagle ogłosi prace na trzecim epizodem. To by było za proste. Pozostaje czekać, jednak ileż można. Nienawidzę takich zabaw z graczami.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler