Might & Magic: Heroes VI (PC) - pierwsza frakcja ujawniona.

Firma Ubisoft ujawniła pierwszą, grywalną frakcję, którą będziemy mogli poprowadzić w grze Might & Magic: Heroes VI (PC).

@ 19.12.2010, 08:05
Bartłomiej "B92" Koczenasz
Mam na imię Bartek urodziłem się w 1992 roku, stąd mój nick B92. Chodzę do III klasy liceum ogólnokształcącego o profilu matematyczno-informatyczno-fizycznym. Interesuję się sportem, głównie piłką nożną (Chelsea Londyn) oraz grami i sprzętem komputerowym. Słucham rocka, punk i muzyki "z radia", ulubiony zespół to Linkin Park. Jeśli chodzi o filmy to oglądam wszystko co dobre, moim ulubionym filmem jest Gladiator. Wcześniej byłem redaktorem naczelnym portalu GameRAR.pl i redaktorem Tawerny Gier.
pc


Firma Ubisoft ujawniła pierwszą, grywalną frakcję, którą będziemy mogli poprowadzić w grze Might & Magic: Heroes VI (PC). Rewolucji i zaskoczenia nie ma, gdyż jest to Stronghold, czyli Twierdza znana z poprzednich części.

Za murami tego zamku zobaczymy między innymi Goblin/Goblin Hunter (po ulepszeniu), Mauler/Crusher, Harpia/Furia Dreamwalker/Dreamreaver i Centaur/Centaur Marauder. Jak widać, nic nowego. Zamek najbardziej przypomina miks Twierdzy znanej z czwartej i piątej odsłony serii. Pozornie nową jednostką wydaje się Dreamwalker jednak jest to tylko odświeżony Ogrzy Mag.

Might & Magic: Heroes VI (PC) - pierwsza frakcja ujawniona.

Co o tym sądzicie? Dobrze wspominacie przygody z tym zamkiem czy nie?

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   09:24, 19.12.2010
Ja tam każdą z części dobrze wspominam i chętnie do nich wracam i nie tylko do trójki jak niektórzy Uśmiech Ciekawe też czy dadzą jakąś nową rasę.
0 kudosRavnarr   @   11:01, 19.12.2010
Hmm, czyli nie będzie eksperymentów... Może i lepiej. Swoją drogą, szkoda, że będzie można rozwinąć jednostkę tylko na jeden sposób, podobało mi się to rozwiązanie z dodatku Dzikie Hordy.
0 kudosMicMus123456789   @   11:04, 19.12.2010
Taa każda jednostka w trzech wersjach i bądź tu mądry na którą się zdecydować Dumny
0 kudosRavnarr   @   11:13, 19.12.2010
Ale to umożliwiało fajne kombinowanie taktyczne. No nic, Przywilej dodatku.

Pamiętacie dodatek Amageddon's Blade do III? Wprowadzili nowy zamek, Żywioły. A na początku były plany wprowadzenia jakichś jednostek mechaniczno-organicznych, zalatujących cyberpunkiem Dumny Strasznie się ludzie oburzyli. Ciekawe, czy wrócą do tego pomysłu.
0 kudosJakubkob   @   11:14, 19.12.2010
To nie jest pierwsza ujawniona frakcja. Wcześniej pokazywali arty z jednostkami Necropolis, Haven i Inferno.
0 kudosFox46   @   11:36, 19.12.2010
Jednak chyba nic nie przebije trójeczki
0 kudososkarsom   @   11:41, 19.12.2010
Trzeba przyznać, że postacie wyglądają świetnie. Ja raczej nie czekam. Jakoś przechodzę obojętnie obok tej serii. Zagrać może zagram jak dadzą demo, ale na pewno nie kupię.
0 kudosJa_ck   @   11:44, 19.12.2010
Dawno nie grałem w herosów moze sie skusze Szczęśliwy
0 kudosRavnarr   @   13:33, 19.12.2010
Cytat: oskarsom
Trzeba przyznać, że postacie wyglądają świetnie. Ja raczej nie czekam. Jakoś przechodzę obojętnie obok tej serii. Zagrać może zagram jak dadzą demo, ale na pewno nie kupię.
Nie wydaje mi się, żeby miało być demo. A seria naprawdę fajna, o ile ktoś lubi strategie turowe w cukierkowo-kolorowym świecie fantasy.
0 kudossilverkin   @   15:20, 19.12.2010
Cytat: Ravnarr
o ile ktoś lubi strategie turowe w cukierkowo-kolorowym świecie fantasy.


Z Traileru na E3 wynikało, iż to nie będzie taka cukierkowa gra (obyyyyyy)
0 kudosMicMus123456789   @   15:59, 19.12.2010
Mi się też wydaje że grafika nie będzie taka jak w piątce ale tamta też nie była zła Uśmiech
0 kudosLehita   @   19:45, 19.12.2010
Wydaje się mniej przejaskrawiona w kolorach jak poprzedniczka, ale czas pokaże.
0 kudosRavnarr   @   10:11, 20.12.2010
No co wy, przecież feeria kolorów i pomarańczowo-niebieskie gryfy przypominające pokemony to właśnie znak rozpoznawczy tej serii Uśmiech Ja tam nie mam nic przeciwko takiej konwencji, w Herosach ona akurat pasuje.
0 kudosMicMus123456789   @   14:54, 20.12.2010
JA tam też nigdy nie widziałem w tym problemu Uśmiech
Dodaj Odpowiedź