Machina marketingowa MW 2 się rozpędza.
Okazuje się, iż kampania reklamowa Modern Warfare 2 nie ucierpiała z powodu zamieszania, jakie zafundowało ostatnio graczom Activision.
Tru @ 21.10.2009, 18:56
Mateusz "Tru" Prawda
pc, ps3, xbox 360
Okazuje się, iż kampania reklamowa Modern Warfare 2 nie ucierpiała z powodu zamieszania, jakie zafundowało ostatnio graczom Activision. Wychodzi na to, że dział marketingu developera jest jak PZPN - nie do ruszenia.
Tym razem w promocję najnowszego dzieła Infinity Ward postanowiła zaangażować się sieć sklepów Best Buy. Aż 500 obiektów handlowych sygnowanych wspomnianą nazwą zostanie otwartych równo o północy, w dniu premiery najnowszej odsłony serii Call of Duty. Niestety, żadne dodatkowe atrakcje poza możliwością odpalenia gry szybciej niż inni, oraz specyficznego klimatu bycia gniecionym i obmacywanym w ciasnej kolejce, nie są przewidywane. Ponadto trzeba zaznaczyć, iż mimo rozgoryczenia pecetowców, żadne zamieszki nie są planowane, a więc panowie w ortalionowych dresach nie mają tam czego szukać ;).
Czy tego typu inicjatywa miałaby prawo wypalić w Kraju nad Wisłą, zważywszy na bardzo niemiłą atmosferę wokół Modern Warfare 2 na PC w stosunku do dosyć dużego piractwa i wciąż niewielkiego odsetku sprzedanych edycji konsolowych? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy Wam. Jednocześnie przypominamy, iż szumnie zapowiadana produkcja trafi na półki sklepowe już 10 listopada.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler