Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory (PS2)

ObserwujMam (20)Gram (2)Ukończone (9)Kupię (2)

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory (PS2) - recenzja gry


@ 16.05.2006, 00:00
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!



Giwery pomimo tego, że są bardzo ważne to jednak nie są jedynym sposobem na likwidację nieprzyjacieli. Sam Fisher potrafi wykonywać wiele zabójczych ruchów. Jest w stanie zawisnąć na półkach, zwisać spod sufitu i w tym samym czasie strzelać, wspinać się po rurkach, zjeżdżać na linie, robić szpagat pomiędzy ścianami wąskich pomieszczeń i wiele więcej. Niezwykłe umiejętności naszego agenta poznamy dopiero po włączeniu trybu sieciowej współpracy, która pozwala na połączenie sił z kolegą i wspólne wypełnianie misji. Obaj agenci potrafi ze sobą współdziałać aby wykonywać takie ruchy jak ludzka drabina, oraz Tomoe Nage – czyli długi skok polegający na tym, że jedna osoba kładzie się na ziemi, druga biegnie w jej stronę i zostaje wyrzucona do przodu siłą nóg kolegi. Umiejętności akrobatyczne Sama są imponujące.

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory (PS2)


Długość gry wg redakcji:
15h
Długość gry wg czytelników:
24h 38min

oceny graczy
Świetna Grafika:
Genialny Dźwięk:
Genialna Grywalność:
Świetne Pomysł i założenia:
Genialna Interakcja i fizyka:
Słowo na koniec:
Werdykt - Genialna gra!
Screeny z Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory (PS2)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?