Dino Crisis 2 (PC)

ObserwujMam (49)Gram (13)Ukończone (15)Kupię (5)

Poradnik do Dino Crisis 2 (PC)


Janek_wad @ 11:08 05.09.2007
Marcin "Janek_wad" Janicki

Wracamy się na statek, gdzie - korzystając ze ściennego panelu – zapisujemy stan gry oraz kupujemy nowe gadżety. Jeśli chodzi o bronie, bez najmniejszej nawet chwili wahania bierzemy Antitank Rifle i inwestujemy w powiększenie maksymalnej ilości naboi, najlepiej do 150. Niezbędny będzie również Chainmine. Punktów powinno starczyć także na Light- weight Armor(redukuje otrzymywane obrażenia o połowę). Tak zaopatrzeni podążamy w ślad za Reginą. Dopiero co zakupioną broń przeciwpancerną testujemy na kilku nachalnych Velocilaptorach i Allozaurze, który zaatakuje nas w pomieszczeniu z save pointem (kilka kroków w przód od martwego Triceratopsa i na lewo). Obok zmasakrowanego ciała znajdujemy Dino File (Inostrancevia), po czym maczetą przecinamy blokujące drogę pnącza. W kolejnej lokacji spotykamy towarzyszkę losu. Krótka animacja i ponownie ruszamy w drogę. Co jakiś czas będziemy mijali oznaczone przez Davida drzewa. W końcu dotrzemy do jaskini. Niestety, wejście jest zablokowane ogromnym głazem. Korzystając z zakupionego niedawno Chainmine, pozbywamy się przeszkody i wędrujemy wgłąb groty. Ze względu na spore zakłócenia, nie mamy dostępu do mapy. Droga do wyjścia nie jest jednakże tak zawiła, jak mogło by się to na początku wydawać. Zabłądzić jest niezwykle trudno, ponieważ zawsze mamy tylko jedną właściwą trasę. Warto dokładnie przeszukać wszystkie lokacje, gdyż we wnętrzu wulkanu czekają na nas: Med Pak M oraz 2 x Med Pak L. Wędrówkę dosyć znacznie utrudniają niezwykle wytrzymałe czteronożne gady (Inostrancevie), które padają dopiero po trzech strzałach z Antitank Rifle. W tym miejscu przypomnę tylko, iż tyle pocisków starczało do powalenia na ziemię Allozaura. W jaskini natomiast, mamy do czynienia nie z jednym, lecz kilkunastoma/kilkudziesięcioma Inostranceviami. Trzeba więc uważać na te potwory, zwłaszcza że pomimo swego ociężałego wyglądu, potrafią zaatakować z niezwykłą szybkością. Po wydostaniu się na zewnątrz zapisujemy stan gry i ruszamy w dalszą drogę. Jeśli nie mamy co zrobić z ogromna ilością punktów, możemy powiększyć arsenał Dylana o wyrzutnię rakiet. Robimy kilka kroków na przód i korzystając z pistoletu na race, sygnalizujemy partnerowi, w które miejsce ma trafić pocisk. Uwaga - strzały z posiadanej broni nie zadają Allozaurom żadnych obrażeń. Dzięki posiadanym kamizelkom ochronnym, atakujące gady nie są już tak niebezpieczne, jak w początkowych etapach gry. W razie potrzeby, nadwątlony pasek zdrowia możemy uzupełnić znalezionymi na mapie małymi apteczkami (x2). Gramy na zmianę Reginą oraz Dylanem, a po pokonaniu lokacji zapisujemy stan gry i zgarniamy umieszczone obok ciała martwego człowieka Dino File (Triceratops). Chwilę później atakuje nas rozwścieczony gad. Wsiadamy więc do wojskowego jeepa i z umieszczonej na tyle samochodu wyrzutni pocisków, prujemy do goniących nas stworów. Triceratopsy są niezwykle wytrzymałe i ogromnie szybkie. Ponadto niejednokrotnie kluczą po bocznych ścieżkach, by po chwili - nie wiadomo skąd – wyskoczyć tuż obok naszego pojazdu. Po kilku minutach ciągłego naparzania w nieustępliwe gady, w końcu odnosimy zwycięstwo. Chwila radości i ... wpadamy – jak się to mówi - z deszczu pod rynnę. Niewątpliwie, z taką ilością Velocilaptorów nie mielibyśmy żadnych szans. Na szczęście, z pomocą przychodzi – a raczej przylatuje – David. Akcja przenosi się do centrum Edward City. Niestety, dinozaury przypuściły frontalny atak na resztki ocalałych mieszkańców, w związku z czym nie ma już raczej kogo ratować. Naszym głównym zadaniem jest od teraz znalezienie tajnych dokumentów, które mogłyby umożliwić budowę wrót czasu, a co za tym idzie, powrót do domu.

Obok zniszczonych jeepów leżą zwłoki jednego z byłych mieszkańców miasta. Przeszukujemy ciało i znajdujemy kolejne Dino File (Oviraptor). Na razie kompletnie ignorujemy ulokowane za plecami Dylana drzwi i udajemy się w przeciwnym kierunku. Po kilku chwilach docieramy do Robson's Store. Tutaj zgarniamy Data File, Med Pak S oraz Living quarters key. Zapisujemy grę i wracamy do miejsca, w którym znaleźliśmy Dino File. Tym razem wchodzimy w ominięte poprzednio drzwi, rozprawiamy się z kilkoma Oviraptorami, zgarniamy leżące na podwyższeniu Resusc. Pack i robimy pożytek z niedawno znalezionego klucza. Atakuje nas nieustępliwy T-Rex. Nie próbujemy walczyć z gadem – wszelkie próby zabicia stwora i tak spełzną na niczym. Kiedy ten zacznie doganiać czołg, używamy bomb oślepiających. Po kilkudziesięciu sekundach dojeżdżamy do końca mapy i ostatecznie uciekamy przeciwnikowi. Zabieramy leżącą nieopodal zniszczonej kabiny tira maskę gazową. Oglądamy krótką animację, a po niej zostajemy przeniesieni na pokład statku.



poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Dino Crisis 2 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBulwa1-95   @   13:52, 04.02.2010
Jak na taką stara grę to jest bardzo fajna