Crafting w Fallout 4 nie jest obowiązkowy

Ważnym elementem każdej gry RPG (choć nie tylko) jest crafting. Jak się jednak okazuje, w Fallout 4 nie będzie on obowiązkowy.

@ 14.08.2015, 12:26
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Crafting w Fallout 4 nie jest obowiązkowy

Ważnym elementem każdej gry RPG (choć nie tylko) jest crafting. Jak się jednak okazuje, w Fallout 4 nie będzie on obowiązkowy. Gracze, którzy za nim nie przepadają, nie będą musieli z niego korzystać. Będą w stanie skupić się na innych elementach rozgrywki.

Crafting w Fallout 4 to bardzo zaawansowany system. Twórcy pozwalają grającemu modyfikować nie tylko broń, ale także jego bazę wypadową. Opcji ma być całe mnóstwo, korzystanie z nich nie jest jednak konieczne do tego, aby osiągnąć zwycięstwo. Jeżeli nie chcesz inwestować 400 godzin w rozgrywkę, nie będziesz musiał tego robić.

"To całkowicie opcjonalne, dowolne, jeśli masz ochotę się w to wkręcić", powiedział szef Bethesdy, Pete Hines, w rozmowie z redakcją GamesRadar.

"Jeśli Cię to nie interesuje i chcesz po prostu wykonywać zadania i misje poboczne, ukończyć główny wątek fabularny i tego typu rzeczy, możesz całkowicie odpuścić [crafting]. Możesz zrobić tak dużo, lub tak mało, jak masz ochotę".

Co ważne, crafting mocno wpływa na rozgrywkę. Jeśli chcesz, możesz przygotować wielkie miasto, co odblokuje liczne benefity, nie jest to jednak konieczne do tego, aby postępować w grze.

Premiera Fallout 4 zaplanowana została na dzień 10 listopada bieżącego roku. Produkcja trafi do posiadaczy komputerów PC oraz konsol Xbox One i PlayStation 4.

Sprawdź także:
Fallout 4

Fallout 4

Premiera: 10 listopada 2015
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Fallout 4 to kolejna odsłona uznanej serii gier cRPG. Za produkcję odpowiada ekipa Bethesda Game Studios, znana z takich gier jak The Elder Scrolls V: Skyrim czy tez Fall...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   08:19, 15.08.2015
To pewnie ucieszy niektórych. Mi się tam osobiście pomysł z własną bazą czy raczej miastem podoba, bo jednak będzie to coś naszego w grze, a nie jakieś zwykłe małe mieszanie czy pokój jak w poprzednich częściach.
0 kudosTheCerbis   @   11:13, 15.08.2015
W Skyrimie też był chyba nieobowiązkowy. Ja tam lubię wytwarzanie ale jeśli jest dobrze zrobione. Wygląda na to, iż w F4 dostaniemy całkiem porządny system.
0 kudosfebra1976   @   11:46, 15.08.2015
Ja tam crafting zasadniczo lubię, tak jak grindy przez pół mapy by nabić lvl czy odkryć co ciekawsze pierdolety.
Jest to sposób na przedłużenie rozgrywki, tylko czekać na metropolie stworzone przez bardziej ambitnych graczy
0 kudosTheCerbis   @   12:10, 15.08.2015
Pamiętam, że w F3 lubiłem naprawiać broń. To było takie realistyczne i klimatyczne. Uśmiech
0 kudosIgI123   @   16:34, 15.08.2015
Ja na pewno w budowanie własnej osady się pobawię, ale czy wciągnie mnie to tak żeby walnąć metropolię na pół mapy (o ile to będzie możliwe)? Zobaczymy.
0 kudosTheCerbis   @   16:58, 15.08.2015
SimCity to na pewno nie będzie. Zdaje mi się, że będzie jakieś ograniczenie w wielkości posiadłości/osady/zamku.
0 kudosnikalij   @   10:49, 16.08.2015
A mi się taka dłubanina podoba. Tym bardziej, że owy kombinocrafting ma mieć znaczący wpływ na rozgrywkę.
0 kudosdenilson   @   20:27, 16.08.2015
Nigdy nie wyrzeknę się dłubaniny w takich grach. Ułatwia to często rozgrywkę, ale trzeba trochę zainwestować czasu. Dla mnie crafting w tego typu grach to podstawa, bez której nie może to poprawnie funkcjonować.
Dodaj Odpowiedź