Znamy sprzedaż Dying Light w Polsce. Techland szykuje też nową akcję promocyjną!

Wyrzynanie hord zombiaków to w grach wideo nieustannie nośny temat, a tytułów traktujących o tej tematyce nie brakuje.

@ 30.04.2015, 17:13
Kacper "Itchytude" Kutelski
I AM ERROR.
pc, ps4, xbox one

Znamy sprzedaż Dying Light w Polsce. Techland szykuje też nową akcję promocyjną!

Wyrzynanie hord zombiaków to w grach wideo nieustannie nośny temat, a tytułów traktujących o tej tematyce nie brakuje. Jednak sama obecność żądnych mózgów sztywniaków nie wystarczy - gracze to w końcu bardzo wybredne grono, a na tym poletku konkurencji zdecydowanie nie brakuje. Tym bardziej cieszy że ostatnio wyróżniła się na nim rodzima produkcja - Dying Light od Techlandu nie rozczarowało i rozeszło się niczym ciepłe bułeczki, debiutując na pierwszym miejscu sprzedażowych zestawień dla USA oraz Wielkiej Brytanii. Również na naszym lokalnym rynku nie ma pod tym względem powodów do wstydu - wystarczył kwartał, by w granicach Polski rozeszło się 80 tysięcy egzemplarzy gry.

"To bardzo dobry wynik na naszym, polskim rynku. Szczególnie biorąc pod uwagę, że przez ostatnie 3 miesiące gra sprzedawała się w pełnej premierowej cenie, a sama marka jest dla naszych klientów w Polsce czymś nowym. Mamy nadzieję zaskoczyć naszych fanów jeszcze niejeden raz" - tak rezultat komentował Tomasz Gawlikowski, Dyrektor Marketingu i PR z Techlandu. Rzeczywiście - o ile można wskazać kilka bardziej rozchwytywanych tytułów (np. Wiedźmin 2 czy praktycznie dowolna odsłona Fify), to następca Dead Island poradził sobie "u nas" bardzo dobrze, zwłaszcza biorąc pod uwagę specyfikę naszego rynku.

Znamy sprzedaż Dying Light w Polsce. Techland szykuje też nową akcję promocyjną!
Co więcej - wygląda na to, że w najbliższej przyszłości słupki sprzedaży mogą zauważalnie podskoczyć - w końcu nic tak skutecznie nie sprawia, że otwierają się portfele graczy, jak solidna przecena. Idąc tym tropem Techland postanowił obniżyć cenę Dying Light w okresie od 30 kwietnia do 18 maja. Wersja na blaszaki kosztować będzie 109,90 zł (domyślnie 149,90 zł), a zakup edycji konsolowej na PS4 lub Xboksa One wyniesie nas 189,90 zł (poprzednio 249,90 zł).

Jakby tego było mało, szykowana jest kolejna akcja promująca tytuł. Deweloperzy postanowili bowiem wykorzystać modelkę o imieniu Zuzanna Brzezińska i ucharakteryzować ją na jedną z bohaterek gry, Jade. Dziewczynę znać powinni czytelnicy periodyku CKM, w którym regularnie się ona pojawia.

Znamy sprzedaż Dying Light w Polsce. Techland szykuje też nową akcję promocyjną!
Jeśli macie ochotę zerknąć na film z procesu charakteryzacji Zuzanny, to zerknijcie poniżej. W tym miejscu znajdziecie jeszcze jeden materiał wideo oraz galerię fotek.


Sprawdź także:
Dying Light

Dying Light

Premiera: 27 stycznia 2015
PC, PS3, PS4, XBOX 360, XBOX ONE, SWITCH, PS5, XBOX X/S

Dying Light to stworzona przez firmę Techland gra akcji, w której największy nacisk położono na elementy survivalu, jak również kooperację pomiędzy graczami.Dying Light p...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   17:37, 30.04.2015
Niezły wynik, należało im się, miło było dołożyć cegiełkę do tego wyniku Uśmiech
0 kudosDawidci   @   17:41, 30.04.2015
Też bym dołożył cegiełkę, gdybym tylko miał lepszą kartę graficzną Szczęśliwy
0 kudosLysander   @   08:13, 01.05.2015
"zwłaszcza biorąc pod uwagę specyfikę naszego rynku." - czyli to, że wszyscy na potęgę piracą? Szczęśliwy
0 kudosDuchLuk   @   11:26, 02.05.2015
Na naszym rynku wciąż dominują pecety, a konsol nowej generacji jest dość nie wiele. No i zgadza się - dominują PC - jest sporo piracenia :/
0 kudosAndziorka   @   14:47, 10.05.2015
Dokładajcie cegiełki koniecznie, bo na prawdę warto! Zwłaszcza, że teraz na allegro tytuł można kupić na blaszaka już za 78 zł, najtaniej. Ja osobiście korzystam na Steamie z konta rodzinnego i ograłam grę brata, ale swoje pudełko na pewno zakupię, bo chce też dorzucić cegiełkę do tej sprzedaży. Gra jest genialna!
Dodaj Odpowiedź