Znamy sprzedaż Dying Light w Polsce. Techland szykuje też nową akcję promocyjną!
Wyrzynanie hord zombiaków to w grach wideo nieustannie nośny temat, a tytułów traktujących o tej tematyce nie brakuje.
Itchytude @ 30.04.2015, 17:13
I AM ERROR.
Kacper "Itchytude" Kutelski
pc, ps4, xbox one
Wyrzynanie hord zombiaków to w grach wideo nieustannie nośny temat, a tytułów traktujących o tej tematyce nie brakuje. Jednak sama obecność żądnych mózgów sztywniaków nie wystarczy - gracze to w końcu bardzo wybredne grono, a na tym poletku konkurencji zdecydowanie nie brakuje. Tym bardziej cieszy że ostatnio wyróżniła się na nim rodzima produkcja - Dying Light od Techlandu nie rozczarowało i rozeszło się niczym ciepłe bułeczki, debiutując na pierwszym miejscu sprzedażowych zestawień dla USA oraz Wielkiej Brytanii. Również na naszym lokalnym rynku nie ma pod tym względem powodów do wstydu - wystarczył kwartał, by w granicach Polski rozeszło się 80 tysięcy egzemplarzy gry.
"To bardzo dobry wynik na naszym, polskim rynku. Szczególnie biorąc pod uwagę, że przez ostatnie 3 miesiące gra sprzedawała się w pełnej premierowej cenie, a sama marka jest dla naszych klientów w Polsce czymś nowym. Mamy nadzieję zaskoczyć naszych fanów jeszcze niejeden raz" - tak rezultat komentował Tomasz Gawlikowski, Dyrektor Marketingu i PR z Techlandu. Rzeczywiście - o ile można wskazać kilka bardziej rozchwytywanych tytułów (np. Wiedźmin 2 czy praktycznie dowolna odsłona Fify), to następca Dead Island poradził sobie "u nas" bardzo dobrze, zwłaszcza biorąc pod uwagę specyfikę naszego rynku.
Co więcej - wygląda na to, że w najbliższej przyszłości słupki sprzedaży mogą zauważalnie podskoczyć - w końcu nic tak skutecznie nie sprawia, że otwierają się portfele graczy, jak solidna przecena. Idąc tym tropem Techland postanowił obniżyć cenę Dying Light w okresie od 30 kwietnia do 18 maja. Wersja na blaszaki kosztować będzie 109,90 zł (domyślnie 149,90 zł), a zakup edycji konsolowej na PS4 lub Xboksa One wyniesie nas 189,90 zł (poprzednio 249,90 zł).
Jakby tego było mało, szykowana jest kolejna akcja promująca tytuł. Deweloperzy postanowili bowiem wykorzystać modelkę o imieniu Zuzanna Brzezińska i ucharakteryzować ją na jedną z bohaterek gry, Jade. Dziewczynę znać powinni czytelnicy periodyku CKM, w którym regularnie się ona pojawia.
Jeśli macie ochotę zerknąć na film z procesu charakteryzacji Zuzanny, to zerknijcie poniżej. W tym miejscu znajdziecie jeszcze jeden materiał wideo oraz galerię fotek.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler